![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter, lidt af en underlig en. Min computer har en blå Power LED og i den ændring i mit tilfælde med verdens værste sprøjtemaling, besluttede jeg beføjelse LED ville se bedre ud som et ultra skinnende røde LED. For livet af mig, jeg kan ikke finde en High Street butik, der sælger de fiddly lidt bleeders! Jeg har fundet steder sælger LED's og kabler, men jeg cant find stikkene til et bundkort eller en komplet stykke .. Enhver hjælp til hvor jeg kunne få en af disse ting ville være meget værdsat! Jeg har prøvet Maplins, PC World, Currys, Comet og et par High Street butikker i nærheden af mig. Tak igen, Razer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan være nemmere at bare ved LED og gøre en lige skifte mellem dem. Maplin eller CPC vil sælge dig en for sikker. EDIT: Eller her, Er dette faktisk tillægger en Molex snarere end PW stik. Men naturligvis Molex vil først få effekt, når du tænder pc'en på så jeg ser ingen grund til, at du ikke kan bruge denne
|
| |||
| |||
| Cheers, jeg vil have et kig ind i noget lignende i UK! =) Så hvis jeg havde nogle loddemetal, en lodning jern og og LED, det ville være let nok at whack en rød LED på slutningen af en eksisterende magt LED? Start den gamle LED selvfølgelig. Jeg er temmelig kompetente med en lodning jern så bør ikke meget af et problem. Den loddemateriale kunne være skønt, jeg vil se på det! Thanks mate |
|
| |||
| |||
| Ah sorry, I'm in UK og jeg ikke se dollaren pris ![]() eller andet sted gerne overclockers eller watercoolinguk vil formentlig sælge det. Eller Maplin for bare LED, og yeah bare få den korrekte spænding og du bør bøde
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Track Pad Tænd - koncept for en sag Mod | Razer | Cases & Strømforsyninger | 2 | 16 marts 2009 07:40 |
| Meget vigtigt spørgsmål om sagen fan magt | ilop12 | Cases & Strømforsyninger | 12 | 31 januar 2009 17:57 |
| Alternativ til PSU strømstikket for Sys sag fan | James X | Cases & Strømforsyninger | 7 | 18th Dec 2008 19:50 |
| Hvem har nogensinde forladt en strømforsyning ud af sagen? | drini123 | Cases & Strømforsyninger | 14 | 6. aug 2008 21:35 |
| Ny sag | Cew27 | Cases & Strømforsyninger | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |