mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Power LED for sag

Reply

Thread Tools
Old 11 april 2009, 03:21
Medlem Gruppen

Default Power LED for sag

Hey gutter, lidt af en underlig en. Min computer har en blå Power LED og i den ændring i mit tilfælde med verdens værste sprøjtemaling, besluttede jeg beføjelse LED ville se bedre ud som et ultra skinnende røde LED. For livet af mig, jeg kan ikke finde en High Street butik, der sælger de fiddly lidt bleeders! Jeg har fundet steder sælger LED's og kabler, men jeg cant find stikkene til et bundkort eller en komplet stykke .. Enhver hjælp til hvor jeg kunne få en af disse ting ville være meget værdsat! Jeg har prøvet Maplins, PC World, Currys, Comet og et par High Street butikker i nærheden af mig.

Tak igen,
Razer.
Old 11 april 2009, 03:47
Donor-Gruppen

Det kan være nemmere at bare ved LED og gøre en lige skifte mellem dem.

Maplin eller CPC vil sælge dig en for sikker.

EDIT: Eller her, Er dette faktisk tillægger en Molex snarere end PW stik. Men naturligvis Molex vil først få effekt, når du tænder pc'en på så jeg ser ingen grund til, at du ikke kan bruge denne

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 11 april 2009, 09:24
Medlem Gruppen

Cheers, jeg vil have et kig ind i noget lignende i UK! =)

Så hvis jeg havde nogle loddemetal, en lodning jern og og LED, det ville være let nok at whack en rød LED på slutningen af en eksisterende magt LED? Start den gamle LED selvfølgelig. Jeg er temmelig kompetente med en lodning jern så bør ikke meget af et problem. Den loddemateriale kunne være skønt, jeg vil se på det!

Thanks mate
Old 11 april 2009, 12:12
Donor-Gruppen

Ah sorry, I'm in UK og jeg ikke se dollaren pris

eller andet sted gerne overclockers eller watercoolinguk vil formentlig sælge det.

Eller Maplin for bare LED, og yeah bare få den korrekte spænding og du bør bøde

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Track Pad Tænd - koncept for en sag Mod Razer Cases & Strømforsyninger 2 16 marts 2009 07:40
Meget vigtigt spørgsmål om sagen fan magt ilop12 Cases & Strømforsyninger 12 31 januar 2009 17:57
Alternativ til PSU strømstikket for Sys sag fan James X Cases & Strømforsyninger 7 18th Dec 2008 19:50
Hvem har nogensinde forladt en strømforsyning ud af sagen? drini123 Cases & Strømforsyninger 14 6. aug 2008 21:35
Ny sag Cew27 Cases & Strømforsyninger 5 27 april 2008 14:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.