vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Power johti asia

Reply

Thread Tools
Old 11 huhtikuu 2009, 03:21
Jäsen

Hei kaverit, hieman outo yksi. Oma tietokone on sininen teho LED ja muuttava minun tapauksessa maailman huonoin spraymaali, olen päättänyt teho LED näyttäisi parempi kuin ultra kirkas punainen LED. Jotta elämä minulle, en voi löytää pääkadulla tallentaa että myy pikkutarkka vähän bleeders! Olen löytänyt paikkoja myynti LED: n ja kaapelit mutta kallistus löytää liittimiä emolevy tai täydellinen pala .. Kaikki apu, missä saisin yksi näistä asioista olisi erittäin paljon! Olen kokeillut Maplins, PC World, Currys, Comet ja muutama pääkadulla kaupoissa lähellä minua.

Kiitos jälleen,
Razer.
Old 11 huhtikuu 2009, 03:47
Rahoittajien ryhmän

Se saattaa olla helpompaa, vain LED ja tehdä suoraan swap niiden välillä.

Maplin tai CPC myy sinulle yhden varmasti.

EDIT: Tai tässä, Tämä todella pitää joka Molex eikä PW-liitin. Mutta tietenkin Molex vain saada valtaa, kun taas PC niin en näe mitään syytä, miksi et voi käyttää tätä
Old 11 huhtikuu 2009, 09:24
Jäsen

Cheers, I'll on tutkia jotakin samanlaista UK! =)

Joten jos olen ollut jonkin verran juote, joka juotin ja ja LED, olisi helppoa riittävän liiskata punainen LED loppuun voimassa oleva teho LED? Käynnistymässä vanhan LED tietenkin. Olen melko toimivaltaiset kanssa juotin niin ei pitäisi olla paljon, jolloin asia. The juote voidaan kuitenkin I'll Tutkimme asiaa!

Thanks mate
Old 11 huhtikuu 2009, 12:12
Rahoittajien ryhmän

Ah pahoillani, I'm in UK samoin, en nähnyt dollarin hintalappu

jonnekin kuten Overclockers tai watercoolinguk todennäköisesti myydä se.

Tai Maplin juuri LED, ja kyllä vain saada oikea jännite ja teidän pitäisi olla sakko
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.