mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

Power-LED voor zaak

Reply

Thread Tools
Old 11 apr 2009, 03:21
Lid Fractie

Default Power-LED voor zaak

He jongens, een beetje een rare. Mijn computer heeft een blauwe power LED en in de wijziging van mijn geval met de werelden ergste spuitlak, besloot ik de power-LED zou er beter uitzien als een ultra lichte rode LED. Voor het leven van mij, ik kan het niet vinden van een High Street store verkoopt dat de fiddly weinig bleeders! Ik heb gevonden plaatsen selling LED's en kabels, maar ik vind cant de aansluitingen op een moederbord of een compleet stuk .. Elke helpen waar ik kon een van deze dingen zouden worden zeer gewaardeerd! Ik heb geprobeerd Maplins, PC World, Currys, Comet en een paar winkels bij mij in de buurt.

Thanks again,
Razer.
Old 11 apr 2009, 03:47
Donor Groep

Het is misschien makkelijker om alleen door de LED en hebben een rechte swap tussen hen.

Maplin of CPC zal verkopen u een zeker.

EDIT: Of hierIs dit werkelijk hecht aan een Molex in plaats van de PW-connector. Maar natuurlijk de Molex alleen een bevoegdheid wanneer u de pc op, dus ik zie geen reden waarom u kunt deze niet gebruiken
Old 11 apr 2009, 09:24
Lid Fractie

Proost, ik neem een kijkje in iets dergelijks in de UK! =)

Dus als ik had wat soldeer, een soldeerbout en en LED, zou het gemakkelijk genoeg om te slaan van een rode LED op het einde van een bestaand vermogen LED? Zet de oude LED natuurlijk. I'm pretty bevoegde met een soldeerbout mag daarom niet te veel van een onderwerp. De soldeer misschien al, ik zal er naar kijken!

Thanks mate
Old 11 apr 2009, 12:12
Donor Groep

Ah sorry, ik ben in het Verenigd Koninkrijk en, ik heb niet de dollar prijskaartje

ergens zoals overklokkers of watercoolinguk zal waarschijnlijk verkopen.

Of Maplin voor alleen de LED, en ja alleen de juiste spanning krijgen en u moet goed

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Track Pad Power On - Concept voor een Case Mod Razer Cases & Power Supplies 2 16 mrt 2009 07:40
Zeer belangrijke vraag over de zaak fan macht ilop12 Cases & Power Supplies 12 31 Jan 2009 17:57
Alternatief voor PSU power connector voor Sys Case fan James X Cases & Power Supplies 7 18 dec 2008 19:50
Heeft iemand ooit liet een stroomaansluiting van de zaak? drini123 Cases & Power Supplies 14 De 6 augustus 2008 21:35
Nieuw geval Cew27 Cases & Power Supplies 5 27 apr 2008 14:27
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.