![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, litt av en merkelig en. Min datamaskin har en blå strøm LED og i endring mitt tilfelle med verdens verste spraymaling, bestemte jeg meg for kraften LED vil se bedre ut som en ultra rød LED. For livet av meg, jeg kan ikke finne en høy street butikk som selger fiddly liten bleeders! Jeg har funnet steder som selger LED og kabler, men jeg skrånende finner koblinger til et hovedkort eller en hel del .. Hjelp på hvor jeg kunne få en av disse tingene ville være veldig stor pris! Jeg har prøvd Maplins, PC World, Currys, Comet og noen butikker i nærheten av meg. Takk igjen, Razer. |
|
| |||
| |||
| Det kan være enklere å bare av LED og har en rett bytte mellom dem. Maplin eller CPC vil selge deg en sikkert. EDIT: Eller herDette faktisk legger til en Molex framfor PW-kontakten. Men selvfølgelig Molex vil bare få strøm når du slår på PC-en på, så jeg ser ingen grunn til at du ikke kan bruke denne
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Cheers, vil jeg ta en titt inn i noe lignende i UK! =) Så hvis jeg hadde noen loddetråd, en lodding jern og og LED, det ville være enkelt nok å knerte en rød LED på slutten av en eksisterende strøm LED? Ta av de gamle LED selvfølgelig. Jeg er ganske kompetente med lodding jern så skal ikke mye av et problem. Den loddetråd kanskje skjønt, jeg vil se på den! Takk kompis |
|
| |||
| |||
| Ah sorry, jeg er i Storbritannia, så vel, det gjorde jeg ikke se dollar prislappen ![]() et sted som overclockers eller watercoolinguk trolig vil selge det. Eller Maplin for bare LED, og ja bare få riktig spenning og du skal være fine
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Spor Pad Power On - konsept for en Case Mod | Razer | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 16 mars 2009 07:40 |
| Meget viktig spørsmål om saken fan strøm | ilop12 | Bærevesker & Strømforsyning | 12 | 31 januar 2009 17:57 |
| Alternativ til PSU strømkontakt for Sys Case fan | James X | Bærevesker & Strømforsyning | 7 | 18 desember 2008 19:50 |
| Har noen venstre strømforsyning ut av saken? | drini123 | Bærevesker & Strømforsyning | 14 | 6 august 2008 21:35 |
| Ny sak | Cew27 | Bærevesker & Strømforsyning | 5 | 27 april 2008 14:27 |
| Thread Tools | |
| |