![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar, lite konstig en. Min dator har en blå power-LED och den ändring i mitt fall med världens värsta sprejlack beslutade jag befogenhet lampan skulle se bättre som en ultra ljusa röda lysdioden. För livet på mig, jag kan inte hitta en High Street butik som säljer Fiddly lite bleeders! Jag har hittat ställen som säljer lysdioder och kablar men jag skränande finna kopplingar till ett moderkort eller en hel del .. Någon hjälp på var jag kunde få en av dessa saker skulle vara mycket uppskattat! Jag har försökt Maplins, PC World, Currys, Comet och några High Street butiker i närheten av mig. Tack än en gång, Razer. |
|
| |||
| |||
| Det kan vara lättare att bara genom att lysdioden och göra en rak växla mellan dem. Maplin eller CPC kommer att sälja dig ett säkert. EDIT: Eller härDetta verkligen fäster en Molex snarare än PW kontakten. Men naturligtvis Molex kommer bara få ström när du slår på datorn så jag ser ingen anledning till varför du inte kan använda denna |
|
| |||
| |||
| Skål, jag ska ta en titt in i något liknande i Storbritannien! =) Så om jag hade några lödtenn, en lödning järn och och LED, det skulle vara lätt att döda en röd lysdiod på slutet av en existerande makt-lampan? Ta bort den gamla lampan naturligtvis. I'm pretty behöriga med en lödning järn så bör inte vara mycket av en fråga. Den löda kan Men jag ska titta på det! Tack kompis |
|
| |||
| |||
| Ah ledsen, jag är i Storbritannien också, jag såg inte dollarn prislapp ![]() någonstans gillar överklockare eller watercoolinguk kommer förmodligen att sälja den. Eller Maplin för bara lysdiod och ja bara få rätt spänning och du ska vara bra |