![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alle, håber, at De er alle godt ved denne festlige tid. Du alle hjalp mig sidste gang, jeg er udstationeret på her, så jeg håber, du kan igen. Santa er opgradering mig i år (HES en god fyr ya know!) Og jeg har brug for at vide, om min nuværende strømforsyning er op til de job, eller hvis jeg skal spørge ham om en opgradering i denne afdeling! Jeg kører i øjeblikket: Asus P5w DH Deluxe Core 2 E6700 4096mb twin2x-6400 2x safir x1950 pro krydsild 4x interne fans Tuniq køletårn 120GB barracuda 650w xclio greatpower Santa bringer mig et Q6600go og 1 8800GTX ultra, vil min PSU klare?, Jeg plan om overclocking, selvfølgelig. Mange tak på forhånd og en glædelig jul og et godt nytår til jer alle. Keith. ooops beklager gjorde ikke se dette forum, undskylder .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror du vil blive fine 3 12V skinner citere 18a, der vil svare til hvad, 450w? give eller tage. om en sidebemærkning, GTX's kræver generelt omkring 200W. Go 6600 behov omkring 100W på lager .... tror jeg. De to 1950's du har sandsynligvis vil spise næsten lige så meget saft som en enkelt GTX. Anyway, på lager yeah, no problem. Men jeg ønsker ikke at gå for en stor oc på at manipulere med en 650w PSU. Måske en lickle en selv. Ikke fordi det ikke ville klare det, jeg tror, det ville. Simpelthen fordi jeg ikke bryder mig om noget kører nær peak, hvis jeg kan hjælpe med det. Men det er bare mit ønske.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Santa opgraderet mig 4 Xmas til!
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er de 115 og 320 Bag Power Supply? | boywash12 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Har jeg brug for en ny strømforsyning? | JiggyFly | Cases & Strømforsyninger | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12th Dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Strømforsyninger | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| New Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |