![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi all, toivomme sinulla on kaikki hyvin tämän juhla-aikaa. Te kaikki auttoivat minua viimeisen kerran i lähetetty täällä niin toivon voit uudelleen. Joulupukki päivitystä minulle tänä vuonna (HES hyvä kaveri ya tiedä!) Ja minun on saatava tietää, onko nykyinen virtalähde on tehtäviensä tasalla, tai jos minun pitäisi kysyä häneltä, joka päivittää osastolle! Olen tällä hetkellä käytössä: Asus P5w dh deluxe Core 2 E6700 4096mb twin2x-6400 2x safiiri x1950 pro ristituleen 4x sisäinen fanit Tuniq Jäähdytystorni 120GB barrakuda 650W xclio greatpower Joulupukki tuo minulle Q6600go ja 1 8800gtx ultra, tulee minun PSU selviytyä? Olen suunnitelman overclocking, tietenkin. Monet kiitokset etukäteen ja hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta teille kaikille. Keith. Ooops pahoillani didnt nähdä, että foorumi, anteeksi .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Odotan sinua sakko; 3 12v kiskot lainaamalla 18a, että saat rinnastuneet mitä, 450w? antaa tai ottaa. joka syrjään, GTX: n edellyttää yleensä noin 200W. Go 6600 on noin 100W on varastossa .... luulisin. Kaksi 1950-luvulla olet luultavasti syödä lähes niin paljon mehua kuin yksi GTX. Joka tapauksessa on varastossa joo, no problem. Mutta en haluaisi mennä suuri oc että rig kanssa 650W PSU. Ehkä lickle yksi tosin. Ei siksi, että se ei käsittele sitä, Odotan se. Yksinkertaisesti siksi, että en pidä mitään käynnissä lähellä piikin jos voin auttaa sitä. Mutta tämä on vain minun etusija.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| santa päivitetty minulle 4 Xmas tehdä!