![]() |
|
| |||
| |||
| Hi all, hoop dat je alles goed bij dit feestelijke moment. U alle hielp me laatste keer dat ik hier op, dus ik hoop dat u kunt opnieuw. Santa is upgraden me dit jaar (HES een goede vent ya know!) En ik moet weten of mijn huidige voeding is aan de baan of als ik moet hem vragen voor een upgrade in die afdeling! Ik ben momenteel actief: Asus P5W DH Deluxe Core 2 E6700 4096mb twin2x-6400 2x Sapphire X1950 Pro CrossFire 4x interne ventilatoren Tuniq koeltoren 120GB Barracuda 650w xclio greatpower Santa brengt me een Q6600go, en 1 8800GTX Ultra, zal mijn PSU omgaan?, Ik ben van plan op overklokken, uiteraard. Veel dank bij voorbaat en een vrolijk kerstfeest en een gelukkig nieuw jaar aan u allen. Keith. Ooops sorry didnt zie dat forum, excuses .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk je wel goed; 3 12v rails citeren 18a dat je hetzelfde als wat, 450W? geven of nemen. op een kant, GTX's eisen, in het algemeen, ongeveer 200W. De Go 6600 moet ongeveer 100W in voorraad .... denk ik. De twee 1950's hebt u waarschijnlijk eet bijna net zoveel sap als een enkele GTX. Hoe dan ook, op voorraad ja, geen probleem. Maar ik zou niet willen gaan voor een grote oc op dat tuig met een 650w PSU. Misschien een lickle een hoor. Niet omdat het niet verwerken, ik denk het wel. Gewoon omdat ik niet alles draait buurt piek als ik kan helpen. Maar dat is gewoon mijn voorkeur.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| santa opgewaardeerd me 4 xmas aan!
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Wat zijn de 115 en 320 Achter de Power Supply? | boywash12 | Cases & Power Supplies | 10 | 27 jul 2009 23:53 |
| Moet ik een nieuwe Power Supply? | JiggyFly | Cases & Power Supplies | 6 | De 5 januari 2008 22:13 |
| CPU stroomvoorziening. | ukmm | CPUs, Moederborden & RAM | 2 | 12 dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Power Supplies | 1 | 5 Dec 2007 01:14 |
| Nieuwe Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 7 nov 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |