![]() |
|
| |||
| |||
| Hei alle, håper du er vel på dette festlig tid. Du alle hjalp meg forrige gang jeg postet på her så jeg håper du kan igjen. Santa er oppgradere meg i år (HMS god balanse ya vite!) Og jeg trenger å vite om min nåværende strømforsyning er opp til jobb eller om jeg burde be ham om en oppgradering i avdelingen! Jeg kjører: Asus P5w DH Deluxe Core 2 E6700 4096mb twin2x-6400 2x Sapphire x1950 pro Crossfire 4x interne fans Tuniq kjøling tårn 120GB Barracuda 650w xclio greatpower Santa er å få meg en Q6600go og 1 8800GTX Ultra, vil min PSU håndtere? Jeg har tenkt på overclocking åpenbart. Mange takk på forhånd, og en riktig god jul og et godt nytt år til dere alle. Keith. ooops sorry didnt se at forumet, unnskyldninger .. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg regner du fine; 3 12V rails sitere 18a som vil equate til hva 450w? gi eller ta. på en side, GTX's kreve generelt rundt 200W. Gå 6600 behovene rundt 100W på lager .... tror jeg. De to 1950's har du sannsynligvis spiser nesten like mye saft som ett GTX. Allikevel, på lager ja, no problem. Men jeg ville ikke like å gå for en stor OC på at riggen med en 650w PSU. Kanskje en lickle en skjønt. Ikke fordi den ikke ville klare det, jeg regner det ville. Bare fordi jeg ikke liker noe som kjører nær toppen hvis jeg kan hjelpe med det. Men det er bare min preferanse.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| santa oppgradert meg 4 xmas til!