![]() |
|
| |||
| |||
| Hej I `v fik et problem, fordi min strømforsyning er for kraftig nu, og det sjove undertiden standser så dens næsten død;) Jeg har brug for en rådgive om, hvad strømforsyning skal jeg bye nu. Lad os sige, at jeg kan tilbringe mellem 20 og 40 £ Jeg har brug for noget mere stille, og en smule energibesparelser, hvis dets muligt;) Med min viden i don `t vide, hvad kan jeg bye og hvad der er godt for min pc og mit bundkort. Håber nogen kan give mig og rådgivning Skål Min pc: Win XP Professional Intel Pentium 4 3,2 GHz 1 GB RAM Maxtor 200 GB Sata Edirol Fa - 66 FireWire Sound Card NVIDIA GeForce 6600 LE ASUS P5VD1-X - bundkort - ATX |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad mærke af feltet er det????
| |||
| |||
| Jeg vil kigge i din bundkort manual og finde ud af, hvor mange Wats den er nødt til at køre. Det ligner en ældre baord, så jeg er sikker på, at du kunne få en god billig strømforsyning. Ya, men så er du nødt til at flytte din mor bord, flytte dine drev, og den beskæftiger sig med en dårlig strømforsyning, der fulgte med en kasse. Den strømforsyninger i nye bokse er Soo hit eller miss det ville være bedst at bare købe en god ny strømforsyning og holde din boks / opsætning, så kan du blot erstatte det |
|
| |||
| |||
| godt ... ja jeg kan se, hvor du kommer fra - vil du gerne have en ny leder boksen nyeste med en strømforsyning, der allerede er i og flytte alt på tværs af ... eller bare erstatte strømforsyningen ... Jeg ville købe en ny boks! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil hente et super-quiet 450W eller 500W. Jeg har en 620W zerodba det er fantastisk, men en smule overkill for at opsætningen.
| |||
| |||
| Også en anden ting, jeg bør stille, er - hvor mange drev og tingene er du leverer strøm til??? F.eks. hvor mange harddiske .... CD / DVD-drev??? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Jeg har bare en harddisk og et dvd-drev, og strømforsyningen blev allerede i en æske |
|
| |||
| |||
| Citat:
Så du mener jeg bør købe zerodba 450 eller 500? |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg siger, er der et mærke kaldet Aerocool, der gør en 620W PSU kaldet zeroDBA det er virkelig stille, men det kan være vejen mere magt, end du har brug for. Kig rundt i rolige primærenheder på 450W-500W. |
|
| |||
| |||
| Thanks a lot mate;) |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hvad er de 115 og 320 Bag Power Supply? | boywash12 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 27 juli 2009 23:53 |
| Har jeg brug for en ny strømforsyning? | JiggyFly | Cases & Strømforsyninger | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Strømforsyning | carpious | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 januar 2008 14:44 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12th Dec 2007 07:25 |
| New Power Supply | Varg | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 7 november 2007 14:30 |
| Thread Tools | |
| |