![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hei
I `v got a ongelma, koska oma virtalähde on kovaa nyt ja hauskaa joskus pysähtyy, joten sen lähes kuollut;) Tarvitsen neuvoja siitä, mitä virtalähde olisi i bye nyt. Lets sanoa i voi viettää välillä 20 ja 40 £ Tarvitsen jotain hieman hiljainen ja hieman energiansäästö, jos mahdollista;) Kun minun tietääkseni En tiedä, mitä voi i bye ja mikä on hyvä minun PC ja minun emolevyn. Hope joku voi antaa minulle ja neuvoja Hurraa Oma PC: Win XP Professional Intel Pentium 4 3,2 GHz 1 Gt RAM-muistia Maxtor 200 GB Sata Edirol Fa - 66 FireWire Sound Card nVidia GeForce 6600 LE ASUS P5VD1-X - emolevy - ATX |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Mitä merkkiä laatikko on??
|
|||
|
|||
|
Haluan katsoa emolevyn käsikirjaa ja selvittää, kuinka monta Wats se tarvitsee aikavälillä. Näyttää siltä, että vanhempi baord, joten olen varma, että voit saada hyvä halpa virtalähde.
Ya, mutta silloin sinun täytyy liikkua äitisi aluksella, siirtää asemia, ja käsitellä huono virtalähde mukana tulleesta laatikosta. The virtalähteet uusien laatikoiden soo osuma tai jättää se olisi parasta vain ostaa hyvä uusi virtalähde, ja pitää laatikko / setup niin voit korvata sen |
|
|
|||
|
|||
|
hyvin ... Kyllä näen, missä olet lähtöisin - haluaisit uuden HAKU laatikko viimeistään virtalähde jo ja siirtää kaikki yli ... tai vain korvata virtalähde ... Haluaisin ostaa uusi laatikko!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I'd tartu super-quiet 450W tai 500W. Minulla on 620W zerodba että on mahtavaa, mutta hieman ylilyönti, että asetukset.
|
|||
|
|||
|
Myös toinen asia, joka minun pitäisi kysyä on - kuinka monta asemat ja asiat ovat sinulle annetaan valtuudet? Esim.. kuinka monta kovalevyt .... CD / DVD-asemat?
|
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Olen saanut vain yksi kovalevy ja yksi dvd-asema ja virtalähde oli jo laatikossa |
|
|
|||
|
|||
|
Quote:
Joten sinä tarkoitat minun pitäisi ostaa zerodba 450 tai 500? |
|
|
|||
|
|||
|
Ei, en sano siitä tuotemerkin kutsutaan Aerocool joka tekee 620W PSU kutsutaan zeroDBA että on todella hiljainen, mutta se voi olla tapa enemmän valtaa kuin mitä tarvitset. Katso ympärillesi ja hiljainen PSUs klo 450W-500W.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kiitos paljon perämies;)
|