![]() |
|
| |||
| |||
| K, så alle kan svare mig det? Jeg lukke min computer ned, t ocheck min printer, var det ikke læsning til computeren. Så jeg lukke den ned og kontrollere evertything og et lille stykke tid senere, jeg går til gengæld den igen .... ingenting. Så jeg afbrudt alt og genindkobles hver wire, selv skiftet ud netledningen (det var chafed nogle), og det stadig ikke kommer på, talerne og vil printeren, så den ikke forretningen og Surg Protector. Enhver ved, hvad skete der? Hvad kan jeg gøre for at ordne det! friggin sucks! Første søster stjæler penge fra mig ret off mit skrivebord (faktisk et Visa Gift Card) og nu denne. Jeg ved bare ikke få, hvordan det skete, så computeren kører fint, jeg genstartet det yeterday fordi det var kører langsomt, og det genstartet bøde. Eneste, jeg kan tænke på er det ikke har nok hukommelse til at køre? Synes langt ude, men jeg har kun 200 MB til venstre på en 56GB harddisk. |
|
| |||
| |||
| Efter redoing alt om 3x .... kontrol af ledninger, kontrol af ledningen (mit oprindelige var en lil chafed, fik en anden en, far havde en ekstra en om omkring). Så jeg afmonterer alt og alle, far siger tage det nedenunder han vil se på det i morgen aften, og jeg får min gamle skærm, tårnet, og netledningen, musen og tastaturet, og gætte hvad! Den sumbitch ARBEJDSTIMER, så jeg gå tilbage op her på mit værelse, og sæt ledningen tilbage i, og det virker. Her er de mærkelige ting, men: Min mus fandt evigt at læse til computeren (det er trådløst, så jeg har en sensor, der forbinder til selve computeren med musen at blive opdaget af sensoren, hvis du lukke computeren ned, er du nødt til at unpug og replug i Sensor / Receiver (hvad du vil kalde det)) og jeg lukke den ned, og det gjorde det igen. Så jeg tog tårnet flyttes til en anden stikkontakt, og naturligvis fyret ret op, unpluged det og replugged alt BACK ind igen og nu er alt fungerer (havde et helvede af et tidspunkt havng computeren påvise tastatur, som ikke er trådløs .. . weird). SO efter alle disse problemer alt er tilbage til normal. Så sin forretningen, dunno hvorfor, måske er det bare ikke giver det nok saft til at fyre den op igen eller ej. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil være villig til at satse det ATX strømstikket er løst, og at flytte den rundt jiggled den tilbage på plads.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Power Supply | realny777 | Cases & Strømforsyninger | 10 | 20 februar 2008 15:02 |
| Har jeg brug for en ny strømforsyning? | JiggyFly | Cases & Strømforsyninger | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Strømforsyning | carpious | Cases & Strømforsyninger | 2 | 1 januar 2008 14:44 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPU, bundkort og RAM | 2 | 12th Dec 2007 07:25 |
| Power Supply Q | grahamgb | Cases & Strømforsyninger | 1 | 5 december 2007 01:14 |
| Thread Tools | |
| |