vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Power Supply Issue

Reply

Thread Tools
Old 21 tammikuu 2008, 19:53
Uusi Jäsen

Default Power Supply Issue

K joten kuka tahansa voi vastata minulle tämän?

I pysäytystoimien minun tietokone alas, t ocheck minun tulostin ei ollut käsittelyssä tietokoneeseen. SO I sammuttaa sen ja tarkistaa evertything ja vähän aikaa myöhemmin siirryn puolestaan sen takaisin .... mitään. Joten irti kaikesta ja uudelleen joka lanka, vaikka virta pois virtajohto (se oli chafed joissakin) ja silti ei tule, puhemiesten ja tulostin, joten sen ei pistorasiaan ja Surg Protector. Jokainen tietää, mitä tapahtui? Miten voin korjata sen! friggin sucks! Ensin sisar varastaa rahaa minulle heti minun desk (oikeastaan Visa Gift Card) ja nyt tämä. En vain saada, miten tämä tapahtui, tietokone on käynnissä sakon, itse olen restarted se yeterday, koska se oli käynnissä hidasta, ja se käynnistetään hyvin. Voin vain ajatella se ei ole tarpeeksi muistia aikavälillä? Näyttää toistaiseksi haettu, mutta minulla on vain 200 Mt vasemmalle erkanevalle 56GB kovalevy.
Old 21 tammikuu 2008, 22:15
Uusi Jäsen

Kun redoing Kaikki 3x .... tarkkailun johdot, tarkkailun johdosta (alkuperäisessä oli lil chafed, sai toisen, isä oli ylimääräinen yksi annetun noin). SO I irrota kaiken, ja kaikki, isä sanoo ottaa sen alakertaan hän tulee tarkastella sitä huomenna illalla, ja saan vanhan seurata, torni ja virtajohto, hiiri ja näppäimistö, ja arvaa mitä! The sumbitch toiminut, joten en mene takaisin tänne omaan huoneeseen, ja kytke virtajohto takaisin, ja se toimii. Tässä on outo asia, vaikka: Omat hiiri otti ikuisesti lukea tietokoneeseen (on langaton, joten minulla on anturi, joka yhdistää tietokoneeseen itse, kun hiiri on havaittu anturi, jos tietokone sammutetaan alas, sinun on unpug ja replug on Sensor / vastaanotin (mitä haluat kutsua sitä)) ja sammuttaa sen, ja se teki sen taas. Joten tein torni siirretään eri pistorasiaan ja tietenkin potkut asti, unpluged ja replugged kaikki TAKAISIN uudelleen ja nyt kaikki toimii (oli piruuttaan aika havng tietokone tunnistaa näppäimistö, joka ei ole langaton .. . weird). SO jälkeen kaikki ne ongelmat kaikki on palannut normaaliksi. Joten sen pistorasiaan, dunno miksi, ehkä se vain ei anna tarpeeksi mehua tulipalo sen takaisin ylös tai ei.
Old 21 tammikuu 2008, 23:06
Rahoittajien ryhmän

I'd on valmis veto ATX virtaliitin on väljä, ja siirrä se noin jiggled sen takaisin paikalleen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Power Supply realny777 Kotelot & Virtalähteet 10 20th Feb 2008 15:02
Do I Need A New Power Supply? JiggyFly Kotelot & Virtalähteet 6 5. Jan 2008 22:13
Virransyöttö carpious Kotelot & Virtalähteet 2 1. Jan 2008 14:44
CPU virtalähde. ukmm CPUs, Emolevyt & RAM 2 12. Joulukuu 2007 07:25
Power Supply Q grahamgb Kotelot & Virtalähteet 1 5. Joulukuu 2007 01:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.