![]() |
|
| |||
| |||
| K, slik at alle kan svare meg dette? Jeg stenge maskinen min ned, t ocheck min skriver, var det ikke leser til datamaskinen. Så jeg avslutte den og sjekk evertything og en liten stund senere jeg går for å slå den på igjen .... ingenting. Så jeg koblet alt og kobles hver wire, selv slått ut strømkabelen (den var chafed noen), og det fortsatt ikke kommer på, høyttalere og skriveren vil, så det er ikke uttaket og Surg Protector. Alle som vet hva skjedde? Hva kan jeg gjøre for å fikse det! friggin suger! Først søsterselskapet stjeler penger fra meg rett utenfor mitt bord (faktisk et Visa gavekort) og nå dette. Jeg blir ikke hvordan dette skjedde, datamaskinen ble kjører bra, faktisk JEG restarted det yeterday fordi det var kjører sakte, og det omstartet fine. Eneste jeg kan tenke på er det ikke har nok minne til å kjøre? Synes langt hentet men jeg har bare 200 MB venstre på en 56GB harddisk. |
|
| |||
| |||
| Etter redoing alt om 3x .... sjekke ledninger, sjekke ledningen (mitt opprinnelige var LIL chafed, fikk en annen, pappa hadde en ekstra ett legging rundt). Så jeg koble alt og alle, far sier ta det ned han skal se på det i morgen kveld, vel jeg får min gamle skjerm, tårn og strømkabel, musen og tastaturet, og gjett hva! Den sumbitch arbeidet, så jeg går tilbake opp hit til rommet mitt, og koble fra strømkabelen igjen, og det fungerer. Her er rare ting om: Min mus tok alltid å lese til datamaskinen (det trådløse, så jeg har en sensor som kobles til datamaskinen selv, med musen blir oppdaget av sensoren, hvis du slår maskinen ned, må du unpug og replug i Sensor / mottaker (uansett hva du vil kalle det)) og jeg avslutte den, og det gjorde det igjen. Så jeg tok tårnet flyttes til en annen stikkontakt, og selvfølgelig sparken rett opp, unpluged og replugged alt tilbake igjen og nå er alt (hatt et helvete av en tid havng datamaskinen oppdager Keyboard, som ikke er trådløse .. . rare). Etter alle disse problemene er alt tilbake til det normale. Så det uttaket, dunno hvorfor, kanskje det bare ikke gi den nok juice til brann oss opp igjen eller ikke. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil være villig til å satse det ATX strømkontakt er løs, og flytte den rundt jiggled det tilbake på plass.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Strømforsyningsenhet | realny777 | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 20 februar 2008 15:02 |
| Trenger jeg en ny strømforsyning? | JiggyFly | Bærevesker & Strømforsyning | 6 | 5 januar 2008 22:13 |
| Strømtilførsel | carpious | Bærevesker & Strømforsyning | 2 | 1 januar 2008 14:44 |
| CPU strømforsyning. | ukmm | CPUer, Hovedkort & RAM | 2 | 12 desember 2007 07:25 |
| Strømforsyningsenhet Q | grahamgb | Bærevesker & Strømforsyning | 1 | 5 desember 2007 01:14 |
| Thread Tools | |
| |