![]() |
|
|
|||
|
|||
|
K så att någon kan svara mig här?
Jag stänger min dator ner, t ocheck min skrivare, det var inte läser till datorn. Så jag stängde ner och kontrollera evertything och en stund senare går jag för att sätta på det igen .... ingenting. Jag kopplas ifrån allt och igen varje tråd, även bytt ut nätsladden (det var chafed några) och det fortfarande inte kommer på, högtalare och skrivare kommer, så sitt inte vägguttaget och Surg Protector. Alla vet vad som hände? Vad kan jag göra för att fixa det! friggin sucks! Först syster stjäl pengar från mig utanför mitt skrivbord (som faktiskt har ett Visa-presentkort) och nu det här. Jag skulle bara inte få hur detta hände, datorn var igång bra, faktiskt JAG restarted det yeterday eftersom det var att köra långsamt, och det startas om böter. Enda jag kan tänka på är det inte finns tillräckligt mycket minne för att köra? Verkar långt hämtas men jag har bara 200 MB kvar på en 56GB hårddisk. |
|
|
|||
|
|||
|
Efter redoing Allt om 3x .... kontrollera ledningar, kontrollera sladden (min ursprungliga var en lil chafed, fick en annan, pappa hade en extra en om cirka). Så jag koppla allt och alla, pappa säger ta det där nere kommer han ser på det i morgon kväll, och jag min gamla bildskärm, tornet och nätsladden, musen och tangentbordet, och gissa vad! Den sumbitch arbetat, så jag går tillbaka upp hit till mitt rum, och koppla in nätsladden igen, och det fungerar. Här är konstig sak dock: Min mus tog evighet att läsa på datorn (det är trådlöst, så jag har en sensor som ansluts till datorn själv, med musen för att bli upptäckt av sensorn, om du stänger datorn ner, måste du unpug och replug i Detektorfönster / Mottagare (vad man nu vill kalla det)) och jag stänga ner det och det gjorde det igen. Så jag tog tornet flyttas till ett annat uttag, och naturligtvis eldas upp, unpluged det och replugged allt igen och nu allt fungerar (hade ett helsikes Temne havng datorn upptäcka tangentbord, vilket inte är trådlös .. . konstig). Efter alla dessa problem är allt tillbaka till det normala. Så sitt vägguttaget, vet inte varför, kanske det bara inte ger den tillräckligt med juice för brand tillbaka eller inte.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag skulle vara beredd att satsa de ATX strömkontakten har lossnat, och flyttar runt jiggled den tillbaka på plats.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|