![]() |
|
| |||
| |||
| Hjälp mig snälla. Min Asus EN9600GT splitternya kortet är det problem med att köra, och efter att ha läst kraven (efter det att han blev förbannad på hur hårt detaljerade systemkrav finns att hitta på Internet), jag har hittat något nytt om de krav som säger: -Ett minimum 400W system strömförsörjning (med 12V nuvarande rating 26A) 12V Betyg på 26A? Va? Markera rutan för mitt nya Antec Neopower 650W, det står: 12 V1 = 19A 12 V2 = 19A 12 V3 = 19A Jag har ingen aning om vad detta innebär, men står det att mitt nätaggregat, trots att den levereras med ett PCI-E-kontakt för ett grafikkort, kan inte stödja detta kort? Jag tycker att det är fullständigt absurt, eftersom alla de kort jag har hittat som kräver sin egen kraftkälla behöver åtminstone 26A också! Vad ska jag göra? Måste jag nedgradera mitt kort tills jag kan stödja en? Närmaste jag hittade var 8600gt som inte kräver en alternativ strömkälla. Jag har inte kunnat hitta ett 650W nätaggregat med en 26A betyg på en 12v likström. |
|
| |||
| |||
| Är du säker på att det måste 650W? Det kan vara mer / mindre watt men kunde ha 26A betyg.
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är bra. Men i framtiden inte köper flera järnväg primära urvalsenheter eller något från Antec men Earthwatts.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Multi-järnväg Power Supplies? >.>: (Va? Jag är en nybörjare på detta .. och jag svär jag läste en hel del reccomendations som ledde mig till Antec men ... jag antar att de var fel .. Böter för vad? Mina kort definitivt inte fungerar, kommer 8600gt arbete? Och Earthwatts är bättre? Det är för sent att jag redan köpt Antec Neopower 650W en: ( |
|
| |||
| |||
| Förlåt, jag LÄSA FEL din ursprungliga post: trodde det var att arbeta men du var orolig. Ett 9600GT ska vara bra på 19A. Det krävs inte 26Ax12V = 312W makt. Vid belastning det tar under 200W. Du har en defekt PSU eller ett defekt kort. Ett 8600GT skulle vara en extrem ned, fokus på att få ditt nuvarande kort fungerar. Du säger att det inte fungerar, men du behöver inte utarbeta: vad händer? Är det inte visas video? Spelar det någon krasch på spel? Spelar det startar? Är detta ett nytt bygga? Har du ombord video som fungerar? Läs strömförsörjningens avsnitt här för en förklaring av nätaggregat och deras attribut.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |