mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

PSU spørgsmål

Reply

Thread Tools
Old 13 December 2007, 16:26
Medlem Gruppen

God eftermiddag,

Jeg opgraderede min pc med en ny CPU, hukommelse og grafikkort. Min nye grafikkort anbefaler 450watt strømforsyning for at fungere korrekt. Jeg er i øjeblikket ved hjælp af en 315watt og ofte pc'en overvåge vil ikke magt op på den første går ... Im håbende grund til strømforsyningen. Min PSU som 2 klip som hold den på taget af sagen og 4 skruer, der går i ryggen til at holde det på den sag. Jeg køber en 600watt PSU og lidt undrende vil denne løse mit problem? Vil PSU holde op med 4 skruer og er, at den normale måde en PSU holdes? Også er jeg i fare for at beskadige noget med 600watt magt? Min gf kortet er et Radeon x1650pro, CPU AMD 3200 + Athlon, 2048 GB ram .... Tak.
Old 14 December 2007, 15:53
Donor-Gruppen

Det er min overbevisning, at de fleste strømforsyninger generelt har de 4 skruer i ryggen, dette er, hvordan minen er knyttet til mit tilfælde (blev bragt lide det), så bare rolig, du vil ikke skade din nye strømforsyning knytter den til din Hvis dette var

Mit system: --

Processor (s):
Intel 2,4 GHz Core 2 Quad
Bundkort:
ACER EG31M
RAM Hukommelse:
2 GIG DDR2 667
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 8400GS
Lydkort:
Realtek High Definition Mobilanlæg
Harddisk (e):
500 GB + 250 GB + 180gb SATA 2
Optisk drev (r):
DVD-RW + DVD
Sag / PSU:
Ikke-mærkevarer sag og PSU @ 500 watt
Køling:
MATERIEL
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (s):
19 "LCD og 15" LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Old 14 December 2007, 15:55
Administrator Gruppen

Ja, der skulle løse dit problem, og ja primærenheder holdes i med kun 4 skruer på toppen bagsiden af en PC sag.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.