![]() |
|
| |||
| |||
| God eftermiddag, Jeg opgraderede min pc med en ny CPU, hukommelse og grafikkort. Min nye grafikkort anbefaler 450watt strømforsyning for at fungere korrekt. Jeg er i øjeblikket ved hjælp af en 315watt og ofte pc'en overvåge vil ikke magt op på den første går ... Im håbende grund til strømforsyningen. Min PSU som 2 klip som hold den på taget af sagen og 4 skruer, der går i ryggen til at holde det på den sag. Jeg køber en 600watt PSU og lidt undrende vil denne løse mit problem? Vil PSU holde op med 4 skruer og er, at den normale måde en PSU holdes? Også er jeg i fare for at beskadige noget med 600watt magt? Min gf kortet er et Radeon x1650pro, CPU AMD 3200 + Athlon, 2048 GB ram .... Tak. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er min overbevisning, at de fleste strømforsyninger generelt har de 4 skruer i ryggen, dette er, hvordan minen er knyttet til mit tilfælde (blev bragt lide det), så bare rolig, du vil ikke skade din nye strømforsyning knytter den til din Hvis dette var
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja, der skulle løse dit problem, og ja primærenheder holdes i med kun 4 skruer på toppen bagsiden af en PC sag.