![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hyvää iltapäivää, Olen päivittänyt minun PC uuden suorittimen, muistin ja näytönohjaimen. Oma uusi näytönohjain suosittelee 450watt virtalähteen se toimii oikein. Olen tällä hetkellä käytät 315watt ja usein tietokoneen näyttönä virta ei vuoteen ensimmäinen mennä ... Im toivoo siksi, että virtalähde. Oma PSU kuin 2 pidikkeet, joilla se katolle tapauksen ja 4 ruuvia, jotka menevät takana pitää sitä asiaa. Olen ostamassa 600watt PSU ja vain ihmetellä tämä ratkaista omaan ongelmaani? Aikooko PSU pitää laatia 4 ruuvit ja on se, että normaali tapa, jolla PSU pidetään? Myös minä olen vaarassa vahingoittaa mitään 600watt valtaa? Oma GF kortti on Radeon x1650pro, CPU AMD 3200 + Athlon, 2048 GB ram .... Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uskon, että useimmat virtalähteet yleensä on 4 ruuvia ja takana, tämä on se, miten kaivos on liitetty minun tapauksessani (vietiin kuin sitä), joten älä huoli, et tule vahingoittaa uusi virtalähde liittämällä se omalle Jos tämä oli
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kyllä, jonka pitäisi korjata asia, ja kyllä PSUs pidetään vain 4 ruuvia päällä takana PC tapauksessa.
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Ongelman RAM Täällä? - Vain 3GB on 8GB osoittavat | Theresonly1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 18 | 27. toukokuuta 2009 13:52 |
| Apu! ATI X1650 Issue | nankura | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 20 Sep 2008 15:58 |
| PSU,,, edelleen ongelma minulle | dsaliba | Kotelot & Virtalähteet | 7 | 10. Sep 2008 13:10 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 5. marraskuu 2007 17:29 |
| Internet Issue | Jake2392 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 22. lokakuu 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |