![]() |
|
| |||
| |||
| Goedemiddag, Ik verbeterde mijn PC met een nieuwe CPU, geheugen en grafische kaart. Mijn nieuwe grafische kaart beveelt 450watt voeding voor het correct functioneren. Ik ben momenteel met een 315watt en vaak ook de pc-monitor zal niet de macht op de eerste gaan ... Im hoopt als gevolg van de stroomvoorziening. Mijn PSU als 2 clips die houd hem tot het dak van de zaak en 4 schroeven die verder gaan in de rug te houden op de zaak. Ik ben het kopen van een 600watt PSU en net me af zal dit mijn probleem oplossen? Zal de PSU houden met 4 schroeven en is dat de normale manier een PSU is gehouden? Ook ben ik op het risico van beschadiging van alles met 600watt macht? Mijn gf kaart is een Radeon x1650pro, CPU AMD Athlon 3200 +, 2048 GB ram .... Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het is mijn overtuiging dat de meeste voedingen hebben over het algemeen de 4 schroeven aan de achterkant, dit is hoe de mijne is aan mijn geval (was gebracht like it), dus maak je geen zorgen, u zal geen schade uw nieuwe voeding verbonden aan uw geval was dit
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja dat moet oplossen van uw probleem, en ja PSUs worden gehouden met slechts 4 schroeven aan de bovenzijde achterkant van een pc zaak.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Een probleem met RAM hier? - Alleen 3GB van 8GB Resultaat | Theresonly1 | CPUs, Moederborden & RAM | 18 | 27 mei 2009 13:52 |
| HELP! ATi X1650 Issue | nankura | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 20e sep 2008 15:58 |
| PSU,,, nog steeds een probleem voor mij | dsaliba | Cases & Power Supplies | 7 | 10e sep 2008 13:10 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 5 Nov 2007 17:29 |
| Internet Issue | Jake2392 | Netwerken, modems & VoIP | 1 | 22 okt 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |