![]() |
|
| |||
| |||
| God ettermiddag, Jeg oppgraderte min PC med en ny CPU, minne og grafikkort. Min nye grafikkort anbefaler 450watt strømforsyning for å fungere korrekt. Jeg bruker en 315watt og ofte PC-skjerm vil ikke starte på den første gå ... Im håpende skyldes strømforsyningen. Min PSU som 2 klipp som holder den på taket av saken og 4 skruer som går på baksiden for å holde den på saken. Jeg kjøper en 600watt PSU og bare lurer på, vil dette løse mitt problem? Vil PSU holder opp med 4 skruer, og er som vanlig måte en PSU avholdes? Dessuten er jeg i fare for å skade noe med 600watt makt? Min GF-kort er et Radeon x1650pro, CPU AMD Athlon 3200 +, 2048 GB ram .... Takk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er min tro at de fleste strømforsyninger generelt har 4 skruer i ryggen, er dette måten mine er knyttet til mitt tilfelle (ble brakt liker det) så ikke fortvil, du vil ikke ødelegge den nye strømforsyningen koble den til Dersom dette var
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja som burde fikse problemet ditt, og ja PSUs er holdt på med bare 4 skruene på toppen baksiden av et PC-kabinett.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Et problem med RAM her? - Bare 3GB av 8GB viser | Theresonly1 | CPUer, Hovedkort & RAM | 18 | 27 mai 2009 13:52 |
| Hjelp! ATI X1650 Issue | nankura | Kabinetter & Skjermer | 2 | 20nde sep 2008 15:58 |
| PSU,, fortsatt i en sak for meg | dsaliba | Bærevesker & Strømforsyning | 7 | 10nde sep 2008 13:10 |
| Odd Connection Problem | DavidM | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 5 nov 2007 17:29 |
| Internett utgave | Jake2392 | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 22 oktober 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |