![]() |
|
| |||
| |||
| God eftermiddag, Jag uppgraderade min dator med en ny CPU, minne och grafikkort. Mitt nya grafikkort rekommenderar 450watt strömförsörjning för att fungera korrekt. Jag använder en 315watt och ofta datorn övervaka kommer inte att starta den första gå ... Im hoppats på grund av strömförsörjning. Min PSU som 2 klipp som har det på taket av fallet och 4 skruvar som går i ryggen för att hålla den på fall. Jag köpa en 600watt PSU och undrar kommer detta lösa mitt problem? Kommer PSU hålla upp med 4 skruvar och är normalt sätt en PSU hålls? Dessutom är jag i riskzonen för att skada någonting med 600watt makt? Min GF kortet är ett Radeon x1650pro, CPU AMD 3200 + Athlon, 2048 GB RAM .... Tack. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det är min övertygelse att de flesta nätaggregat har i allmänhet 4 skruvar på baksidan, det här är hur min bifogas mitt fall (kom gillar det) så du behöver inte oroa dig, du kommer inte att skada din nya nätaggregat bifoga den till din Om detta var
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja det borde fixa ditt problem, och ja primära urvalsenheter hålls med endast 4 skruvar på ovansidan bakom en dator fallet.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ett problem med RAM här? - Bara 3 GB 8GB visar | Theresonly1 | Processorer, moderkort & RAM | 18 | 27 maj 2009 13:52 |
| HJÄLP! ATi X1650 Utgåva | nankura | Grafikkort & Skärmar | 2 | 20:e sep 2008 15:58 |
| PSU,, fortfarande ett problem för mig | dsaliba | Cases & Power Supplies | 7 | 10:e sep 2008 13:10 |
| Odd anslutningsproblem | DavidM | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 5 november 2007 17:29 |
| Internet Utgåva | Jake2392 | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 22 oktober 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |