![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej gutter, jeg lavede en liste over, hvad hardwarekomponenterne jeg vil have, men har ingen idé om, hvad PSU mærke til at vælge, model og størrelse (output watttal). Dette er hvad jeg har købt: Coolermaster Centurion 534 Asus P5KC bundkort Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core2Duo E8400 3.0Ghz 1333Mhz FSB TwinX (1GBx2) XMS2 Corsair PC800 DDR2 Creative X-fi ekstreme musik Maxtor 160GB SATA HD Pioneer DVD-RW Geforce 9800 GTX + Samsung 2243BWX 22 inch widescreen. Tak for din hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tjek den Corsair 650W
| |||
| |||
| sorry for kapring denne tråd, men ville en 650w PSU koster £ 27 vraget min computer selv om den har alle de standard beskyttelse og er 80% effektiv? og ja 650w lyder fint, men 750w ville være en klog investering, som du vil have tildele mere upgradibility. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Næste gang, gør en ny tråd. Og nej, det PSU vil trække sig kun, hvad den behøver. Det er godt at have højere watttal grund af, at effektivitet rating selv. Men medmindre du kører en meget høje ende opsætningen selv en Corsair 450 vil fungere fint.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Jeg har haft en E7200, P45, og et ATI 4870 alle kører ned af en 450W PSU før, og der var ingen røg.
|
| |||
| |||
| Citat:
Den ampage på 12 mod jernbanebefordringer (s) er det tal, skal du være på udkig efter. Hvis maker er genert om notering disse, så er det sikkert junk. Hvis du kontrollere Corsair 650w, vil du se scoringen 52A, der som Carbon sagt er mere end tilstrækkelige, med rigeligt i reserve. Den Corsair 450w leverer 33A og 550w leverer 41A Hvis du er usikker, er dette Regnemaskine om Corsair's hjemmeside er ganske nyttigt, for at afgøre, hvad PSU, du har brug for et bestemt system. |
|
| |||
| |||
| Citat:
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Et problem med RAM Her? - Kun 3 GB af 8GB viser | Theresonly1 | CPU, bundkort og RAM | 18 | 27. maj 2009 13:52 |
| Hjælp! ATi X1650 Issue | nankura | Grafikkort & Monitors | 2 | 20. sep 2008 15:58 |
| PSU spørgsmål | ukmm | Cases & Strømforsyninger | 2 | 14th Dec 2007 15:55 |
| Odd Connection Issue | DavidM | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 5 november 2007 17:29 |
| Internet Issue | Jake2392 | Networking, Modemer & VoIP | 1 | 22 oktober 2007 15:19 |
| Thread Tools | |
| |