mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Power Supplies

Register

PSU,,, nog steeds een probleem voor mij

Reply

Thread Tools
Old 2e sep 2008, 23:40
Nieuw Lid Fractie

Default PSU,,, nog steeds een probleem voor mij

Hi guys, Ik heb een lijst van wat hardware onderdelen zal ik die maar heb geen idee wat PSU merk te kiezen, het model en de grootte (output wattage). Dit is wat ik heb gekocht:

Coolermaster Centurion 534
Asus P5KC moederbord
Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core2Duo E8400 3.0Ghz 1333Mhz FSB
TwinX (1GBx2) XMS2 Corsair PC800 DDR2
Creative X-fi extreme music
Maxtor 160 GB SATA HD
Pioneer DVD-RW
GeForce 9800 GTX +
Samsung 2243BWX 22 inch breedbeeld.

Bedankt voor uw hulp
Old 3e sep 2008, 02:19
Donor Groep

Kijk naar de Corsair 650W

Mijn Systeem: Home Bouw

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moederbord:
Asus M2V REV 1.
RAM Geheugen:
4gb (3.25gb zichtbaar)
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Sound Card:
5.1 Reatek On-Board
Hard Drive (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optische Drive (s):
Pioneer 110 x 2
Case / PSU:
Voorraad / 550W Silent
Koeling:
Voorraad
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 3e sep 2008, 02:23
Donor Groep

Meer info hier
Old 9e sep 2008, 13:30
Donor Groep

sorry voor het kapen van deze draad, maar zou een 650w PSU kost £ 27 wrak mijn computer ook al heeft alle standaard beveiligingen en is 80% efficiënt?

en ja 650w klinkt goed, maar 750w zou een verstandige investering als u toe meer upgradibility.
Old 9e sep 2008, 14:17
Donor Groep

Volgende keer een nieuwe draad.

En nee, de PSU zal trekken alleen wat het nodig heeft. Het is goed om te hebben een hogere wattage vanwege die efficiëntie rating wel. Maar tenzij u een zeer high-end installatie zelfs een Corsair 450 werkt prima.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 9e sep 2008, 15:36
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spencer2004 View Post
sorry voor het kapen van deze draad, maar zou een 650w PSU kost £ 27 wrak mijn computer ook al heeft alle standaard beveiligingen en is 80% efficiënt?
Elke PSU kost £ 27 is pretty much zullen junk. Ga met een naam merk, een Corsair 550 zou een goede keuze, of zelfs als Carbon zegt, 450W zou voldoende zijn om met een Corsair.

Ik heb een E7200, P45, en een ATI 4870 alle draaien vanaf een 450W PSU voor en er was geen rook.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 10e sep 2008, 04:58
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spencer2004 View Post

en ja 650w klinkt goed, maar 750w zou een verstandige investering als u toe meer upgradibility.
Dont get meevoeren met wattage. Veel van de Cheapo PSU Makers citaat hoog wattage, misleiding van de oningewijden.
De ampage op de +12 V Rail (s) wordt het cijfer moet je zoekt. Als de maker is verlegen over deze aanbieding, dan is het waarschijnlijk junk.
Als u de Corsair 650w, ziet u de beoordeling 52A, die, zoals gezegd Carbon is meer dan voldoende, met veel in de reserve. De Corsair 450W levert 33A en de 550W levert 41A

Als u niet zeker bent, dit Rekenmachine Corsair op de website is zeer handig bij het nemen van beslissingen PSU wat u nodig hebt, voor een specifiek systeem.
Old 10e sep 2008, 13:10
Moderator Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door philthomas View Post
Dont get meevoeren met wattage. Veel van de Cheapo PSU Makers citaat hoog wattage, misleiding van de oningewijden.
De ampage op de +12 V Rail (s) wordt het cijfer moet je zoekt. Als de maker is verlegen over deze aanbieding, dan is het waarschijnlijk junk.
Als u de Corsair 650w, ziet u de beoordeling 52A, die, zoals gezegd Carbon is meer dan voldoende, met veel in de reserve. De Corsair 450W levert 33A en de 550W levert 41A

Als u niet zeker bent, dit Rekenmachine Corsair op de website is zeer handig bij het nemen van beslissingen PSU wat u nodig hebt, voor een specifiek systeem.
Zorg er ook voor dat er niet 4 rails op de 12V zijde, want dat is naast nutteloos. Een of twee op max.

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.