![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hi guys, Ik heb een lijst van wat hardware onderdelen zal ik die maar heb geen idee wat PSU merk te kiezen, het model en de grootte (output wattage). Dit is wat ik heb gekocht:
Coolermaster Centurion 534 Asus P5KC moederbord Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core2Duo E8400 3.0Ghz 1333Mhz FSB
TwinX (1GBx2) XMS2 Corsair PC800 DDR2 Creative X-fi extreme music Maxtor 160 GB SATA HD Pioneer DVD-RW GeForce 9800 GTX + Samsung 2243BWX 22 inch breedbeeld. Bedankt voor uw hulp |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Kijk naar de Corsair 650W
|
|||
|
|||
|
sorry voor het kapen van deze draad, maar zou een 650w PSU kost £ 27 wrak mijn computer ook al heeft alle standaard beveiligingen en is 80% efficiënt?
en ja 650w klinkt goed, maar 750w zou een verstandige investering als u toe meer upgradibility. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Volgende keer een nieuwe draad.
En nee, de PSU zal trekken alleen wat het nodig heeft. Het is goed om te hebben een hogere wattage vanwege die efficiëntie rating wel. Maar tenzij u een zeer high-end installatie zelfs een Corsair 450 werkt prima.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Citaat:
Ik heb een E7200, P45, en een ATI 4870 alle draaien vanaf een 450W PSU voor en er was geen rook.
|
|
|||
|
|||
|
Citaat:
De ampage op de +12 V Rail (s) wordt het cijfer moet je zoekt. Als de maker is verlegen over deze aanbieding, dan is het waarschijnlijk junk. Als u de Corsair 650w, ziet u de beoordeling 52A, die, zoals gezegd Carbon is meer dan voldoende, met veel in de reserve. De Corsair 450W levert 33A en de 550W levert 41A Als u niet zeker bent, dit Rekenmachine Corsair op de website is zeer handig bij het nemen van beslissingen PSU wat u nodig hebt, voor een specifiek systeem. |
|
|
|||
|
|||
|
Citaat: