![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, jeg laget en liste over hva maskinvarekomponentene jeg skal ha, men aner ikke hva PSU merkevare for å velge, modell og størrelse (output effekten). Dette er hva jeg kjøpte: Coolermaster Centurion 534 Asus P5KC hovedkort Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif]Arial, Helvetica, sans-serif] Intel Core2Duo E8400 3,0 GHz 1333Mhz FSB TwinX (1GBx2) XMS2 Corsair PC800 DDR2 Creative X-fi ekstrem musikk maxtor 160GB SATA HD Pioneer DVD-RW Geforce 9800 GTX + Samsung 2243BWX 22 tommers widescreen. Takk for hjelpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk ut Corsair 650W
| |||
| |||
| beklager for å kapre denne tråden, men ville en 650w PSU koster £ 27 vraket datamaskinen min selv om den har alle de vanlige beskyttelse og er 80% effektiv? og ja 650w høres fint men 750w vil være en klok investering som du vil ha allot mer upgradibility. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Neste gang lage en ny tråd. Og nei, det PSU vil dra bare hva den trenger. Det er godt å ha høyere effekten på grunn av at effektiviteten vurdering skjønt. Men med mindre du kjører en veldig høy end oppsett selv en Corsair 450 vil fungere fint.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Jeg har hatt en E7200, P45, og et ATI 4870 alle kjører på en 450W PSU før og det var ingen røyk.
|
| |||
| |||
| Sitat:
Den ampage på 12 v Rail (r) er den figuren du bør være ute etter. Hvis maker er sjenert om oppføring disse, er det sannsynligvis skrot. Hvis du sjekke Corsair 650w, vil du se er 52A, som, som Carbon sagt er mer enn tilstrekkelig, med rikelig i reserve. The Corsair 450w leverer 33A og 550w leverer 41A Hvis du er usikker, er dette Kalkulator på Corsair nettsted er ganske nyttig, i bestemme hva PSU trenger du, for et bestemt system. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
__________________ serverguy |