mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Spørgsmål om luftstrømmen i en speciel sag

Reply

Thread Tools
Old 8. oktober 2008, 15:00
Medlem Gruppen

Default Spørgsmål om luftstrømmen i en speciel sag

Hej, jeg planlægger at bygge en helt speciel træ tilfælde ud af Walnut. Jeg regner med at have 2 120mm indtagelse fans i front og 2 120mm outtake fans på toppen .... Nu er spørgsmålet, skal jeg virkelig har brug for en outtake fan på bagsiden? Jeg ved varmen stiger, og jeg kunne gøre mit CPU Heatsink Fan punkt op, så er der virkelig noget ondt i at ændre min samlede luftstrøm i tilfælde af, forreste tilbage, til en mere front til toppen metode?

Også, nogen har forslag til montering fans på træ? Jeg forsøger at undgå en direkte montere på grund af resonans, så jeg har planer om at omgive ventilator i et lille lag af skum eller gummi eller noget, og derefter lave en påklædningsdukke af denne størrelse i skoven, og sikre det indeni, at HFI-relæ, uden nogensinde reelt sikre fan til træ. Alle idéer ville være rart, jeg er temmelig tæt på at starte denne, dette er min eneste holdup virkelig.
Old 8. oktober 2008, 15:19
Donor-Gruppen

Jeg vil blot sige få nogle gummi spændeskiver eller noget lignende og bruge dem mellem skrue, ventilator, og sagen, som skal dæmpe ned vibrationer, også om køling, bør det være fint, også, hvis du monterer PSU øverst bagtil , vil også hjælpe luftstrøm ud af bagsiden.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 8. oktober 2008, 16:47
Medlem Gruppen

Jeg rent faktisk har planer om at gøre en bottom bageste strømforsyning montere på denne sag for at reducere kabel rod og gøre montering nemmere. Takket om luftstrømmen, tænkte jeg, så godt ... vil vi se, hvad andre folk tænker. Jeg kunne bare bruge gummi spændskive .... vil vi se på det.
Old 8. oktober 2008, 23:11
Donor-Gruppen

Er du sikker på du vil have en valnød sag? Jeg ved det ikke, hvad du spurgte om, men jeg er nysgerrig. Med ret konstant ekstrem varme ændringer, vil ikke træ har en tendens til at udvide og kontrakt skaber problemer? Der er en grund fabrikanter bruge denne grimme plastic crap og så er det fordi plast er relativt inaktiv. Jeg ved, hvad de Georgien søndag vil gøre til et træ dør (mahogni, eg, valnød, du navn det har jeg lagt træ døre i huse, der kostede mere end $ 20.000 en popup, helvede, jeg stillede i omkring en million dollars værd af døre i Evander Holyfield hus), og den nederste linje er, at de kædetråden. Med absorberes temps af 110-120F på ydersiden, når solen slår ned på dem, og klimaanlægget på indersiden holde dem et køligt 73f, alle helvede bryder løs. De uden for crack, skræl, kornet begynder at udskille, ECT .........

Du har det omvendte forhold med en computer, da det indre temps er høje med varme bankende fanden ud af den indvendige overflade af det træ, mens den eksterne ansigt vil blive oplever temperaturer langt køligere. Også varmen er ikke engang i en computer sag.

Hvordan vil du blive medlem af dele? Jeg er på ingen måde en computer ekspert, men jeg har lagt et stykke træ eller to sammen før ........ Jeg ved, at det er blevet gjort før, men jeg spekulerer på, hvor vellykket.

BEMÆRK: Jeg researchede denne for tæt på en time for at forsøge at finde et svar om det varme emne, og til sidst fandt en her. http://www.bit-tech.net/modding/2008...wood-by-cc3e/1

Han tager også fat din fan spørgsmål og mine rammer spørgsmål. Lad mig vide, hvordan det viser sig, som jeg ville elske at gøre det samme, hvis jeg nogensinde finde tid. (Jeg definitivt har de værktøjer, lol).
Old 9. oktober 2008, 07:50
Medlem Gruppen

Tja ... Jeg har gjort omfattende tænkte på monteringsfladen af alt det, jeg har ikke lagt meget tanke i den vridning på grund af hvordan tør dette træ er, er det blevet ovntoerres og derefter lørdag rundt for 2 år. Oven på, at jeg vil være om temmelig mange lag polyeurothane indvendigt og udvendigt i denne sag, og jeg tal med luften bevæger sig igennem det og holde en anstændig temperatur bør det ikke give anledning til for meget besvær, hvis jeg bruger meget stærk leddene (finger jounts om de 4 største hjørner). Jeg bor i Michigan og når vejret er koldt udenfor, varmen er tændt inde, og når det er varmt udenfor, AC er på indersiden. Så det er en forholdsvis konstant temperatur med den computer, der ud af solen hele tiden. Jeg vil udarbejde noget og scanne det for at give dig et indtryk af hele mit koncept, så giv mig en smule, er det måske ikke først senere i aften eller sådan noget. Og takker meget for det link, selvom jeg har set, at artiklen og hans træ arbejder er lidt ud over mig. Men denne sag er ganske imponerende. Jeg regner med at have noget mere grundlæggende, men stadig meget unik. Du kan se hvad jeg mener, når jeg scanner en tegning.
Old 9. oktober 2008, 08:09
Donor-Gruppen

Jeg fandt nogle andre, men de blev ved hjælp af fyrretræ. Denne artikel var den eneste, jeg stødte på, at A). var fast hårdt træ (i modsætning til en metal eller plast tilfældet med træ finér tilføjet), og B). rettet det varme emne.

Når du kommer i gang, hvis du har noget træ arbejder spørgsmål er du velkommen til at PM mig. Den måde webstedet er sat op om, er du nødt til at gøre endnu et par stillinger, før din PM funktion bliver aktive. I mellemtiden, jeg vil kigge i nogle træforarbejdende websteder, jeg har brugt for at se, om nogen af dem har gjort et træ sag og videregive information om dig. Som jeg sagde, jeg ville elske at opbygge et træ tilfældet, men jeg bruger al min tid lige nu forsøger at lære om computeren innards så tilfælde er nødt til at vente.
Old 9. oktober 2008, 13:00
Medlem Gruppen

Okay tak for det. Ja, jeg ved Pine er en softwood så det ville tendens til at kæde lettere. Walnut er et meget hårdt træ naturligvis så bliver tør og vil det ikke kædetråden alt for let på alle. Jeg har gjort en hel del træ projekter og hvis jeg ikke kan min far kan give nogle fingerpeg. Jeg er så heldig at have både en far og en bedstefar i træ, både med fuld woodshops på min rådighed. Jeg får nogle planer op senere i aften efter nogle AP fysik arbejde og derefter vil jeg måske tage nogle billeder som jeg mode sammen i projektet, når jeg starter.
Old 9. oktober 2008, 13:28
Donor-Gruppen

Yea, ville være godt, hvis du kunne gøre gerne et foto dagbog slags ting af opførelsen, vil det blive interessant at se, hvordan det går
Old 9. oktober 2008, 13:36
Donor-Gruppen

træ bevarer varme eller så jeg besætning så flere ventilatorer det bedre!

Mit system: ubr gaming computer

Processor (s):
q6600 G0 @ lager køles AC fryser
Bundkort:
gigabyte ep45 ds3r
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 800
Grafikkort (r):
4870 1GB
Lydkort:
ombord
Harddisk (e):
160GB 7200rpm IDE
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo DVD + /-RW
Sag / PSU:
modded + malet tilfælde w / 1kW Antec
Køling:
2 120mm fans 4 80mm fans og en hdd
Network / Internet:
dobbelt gigabyte län
Monitor (s):
24 "Acer
Operating System (s):
Windows XP
Old 9. oktober 2008, 18:52
Medlem Gruppen

Undskyld, at jeg ikke kan sætte noget i aften, det kan blive nødt til at vente, indtil denne weekend. Tak for al den støtte, det er noget jeg har ønsket at gøre i lang tid. Bare endelig komme rundt til det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Min tilpassede Pc sag Build pete21 Cases & Strømforsyninger 216 20. jun 2009 11:24
Custom Computer sag Made Fra Plexi Glass atthelefthandovgod Cases & Strømforsyninger 3 23 marts 2009 12:16
Meget vigtigt spørgsmål om sagen fan magt ilop12 Cases & Strømforsyninger 12 31 januar 2009 17:57
En sag fan spørgsmål ilop12 General Hardware Chat 4 12 januar 2009 02:54
Hvor meget luftstrømmen vil du anbefale til dette watercooling setup? Compasky General Hardware Chat 1 11 marts 2008 00:04
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.