![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Aion rakentaa täysin mukautetun puinen tapauksessa pois Walnut. Aion on 2 120 saannin kannattajien edessä ja 2 120 outtake tuulettimet päällä .... Nyt kysymys on, onko minun OIKEASTAAN tarvitse outtake tuuletin on takana? Tiedän, lämpö nousee ja voisin esittää CPU Heatsink Fan kohta niin on todella kaikki loukkaantuneet muuttuviin täyden ilmavirran kyse siitä, edestä taaksepäin, jossa on enemmän etuakselista alkuun menetelmä? Lisäksi joku on ehdotuksia kiinnityspaikan fanit puuta? Yritän välttää suora mount johtuu resonanssi, joten aion surround tuuletin pieni vaahtokerroksen tai kumia tai jotain, ja sitten tehdä automaattikatkaisin että koko puu-, ja kiinnitä se sisällä että automaattikatkaisin, ilman koskaan todella turvata tuuletin on puu. Kaikki ideat olisi mukavaa, olen melko lähellä alkaen tämä, tämä on minun ainoa holdup oikeastaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluan vain sanoa saada kumi aluslevyt tai jotain vastaavaa ja käytön välillä ruuvi, tuuletin, ja asia, joka olisi kostutettava alas tärinää, myös jäähdytyksen, se olisi hienoa myös, jos et kiinnitä PSU yläosassa takana , se myös auttaa ilmavirrasta pois takana.
| |||
| |||
| Olen itse aikoo tehdä alhaalta taka virtalähde mount tässä asiassa vähentää kaapelisotkujen ja tehdä asennus helpompaa. Kiitos siitä, että ilmavirta, ajattelin samoin ... näemme, mitä jotkut muut ajattelevat. Voisin vain käyttää kumia aluslaatta .... näemme, että samoin. |
|
| |||
| |||
| Oletko varma, että haluamme saksanpähkinä tapauksessa? Tiedän, että se ei ole sitä, mitä kysytään, mutta olen utelias. Kun melko vakaana äärimmäistä kuumuutta muutoksia, ei puu on taipumus laajentua ja sopimuksen aiheuttavat ongelmia? Tähän on yksi syy valmistajat käyttävät tämän kavalat muovi paska ja se johtuu siitä, että muovi on melko inertti. En tiedä, mitä Georgia Sun tehdä puu-ovi (Mahogany, Oak, Walnut, sinun nimellä se Olen puun ovien taloa, joka maksoi yli $ 20000 pop, helvetti esitin noin miljoonan dollarin arvosta ovet vuonna Evander Holyfield talousrakennus) ja bottom line on se, että ne loimi. With absorboima temps ja 110-120F sen ulkopuolelle, kun aurinko lyöntiä alaspäin niiden ja ilmastointi, joiden sisäpuolella pitämällä niitä viileässä 73f, kaikki helvetin taukoja väljä. The ulkopuolelle crack, kuorittu, jyvän alkaa erottaa, ect ......... Olet käännetyn edellytykset tietokoneen kanssa siltä osin kuin sisäinen temps ovat korkeat lämmön pahoinpidelleensä helvettiä pois sisältä edessä puu, kun ulkoiset kasvojen tulee olla lämpötilat paljon siistimpi. Myös lämpö ei edes tietokoneen tapauksessa. Miten liittyä osia? En ole mikään tietokone asiantuntija, mutta minulla on esittää pala puuta tai kaksi yhdessä ennen ........ Tiedän, että se on ollut ennen tehnyt, mutta ihmettelen, miten onnistuneesti. HUOM: Olen tutkinut tätä lähes tunnin yrittää löytää vastauksen noin lämpö kysymys, ja lopulta kukaan täällä. http://www.bit-tech.net/modding/2008...wood-by-cc3e/1 Hän myös oma tuuletin kysymys ja minun puusepäntyöt kysymykseen. Ilmoita minulle, miten se muuttuu niin mielelläni tekemään samoin, jos minulla joskus löytää aikaa. (I definately on työkaluja lol). |
|
| |||
| |||
| No ... Olen tehnyt laajan ajatuksen sisään asennettavat kaikki, en ole laskenut paljon ajattelua, että vääristymät sulkeutumisen vuoksi kuinka kuiva tämän puuta on uunikuivattua ja sitten lau noin 2 vuotta. Sen lisäksi aion annetun melkoisesti kerroksia polyeurothane on sisä-ja ulkopuolella tässä asiassa, ja olen henkilö, jolla on ilmassa liikkuvat sen läpi ja pitää ihmisarvoisen lämpötila sitä ei aiheudu liikaa vaivaa, jos käytän hyvin vahva liitokset (sormella jounts annetun 4 tärkeimmät kulmat). Minä asun Michiganin ja kun sää on kylmä ulkona, lämpö sisälle, ja kun se on kuuma ulkopuolella, AC on sisällä. Joten se on suhteellisen tasainen lämpötila kanssa tietokonetta ulos aurinko koko ajan. I laatii jotain ja skannata se antaa teille käsityksen minun koko käsite, niin anna minulle hieman, se ei ehkä vasta myöhemmin tänä iltana tai jotain. Ja kiitos paljon yhteyttä, vaikka olen huomannut, että artikkeli ja hänen puu työ on hieman yli ymmärrykseni. Mutta tämä asia on varsin vaikuttavaa. Aion olla jotain enemmän perus, mutta silti hyvin ainutlaatuinen. Näet, mitä tarkoitan, kun skannaa jopa piirros. |
|
| |||
| |||
| Löysin jotkut muut, mutta he käyttivät mäntyä. Tämä artikkeli oli vain yksi Tulin kaikkialla, että A). oli kiinteä kovaa puuta (eikä metallista tai muovista tapauksessa puuviilut lisätty), ja B). osoitettu lämpö kysymys. Kun saat menossa, jos sinulla on puun työpäivän tiedotteet voit PM minua. Tapa, jolla sivusto on perustettu vaikka, sinun tulee tehdä muutamia uusia virkoja ennen PM-toiminto aktivoituu. Samaan I'll tarkistaa joitakin Puuntyöstökoneiden sivustoja olen käyttänyt, onko jokin niistä on tehty puusta, ja välittää tietoa sinulle. Kuten sanoin, haluaisivat rakentaa puun tapauksessa, mutta olen menojen kaikki saatavilla aikaa juuri nyt yrittää oppia tietokoneen sisuskalut joten jos joutuu odottamaan. |
|
| |||
| |||
| Hyvä kiitos siitä. Joo, tiedän, Pine on havupuutavara niin se yleensä loimi helpommin. Walnut on erittäin kovaa puuta tietenkin niin, että kuiva ja se ei loimi liian helposti lainkaan. Olen tehnyt aika paljon puuta ja jos en ole omiaan isäni voi antaa viitteitä. Olen onni on sekä isä ja pappa vuonna Puuntyöstökoneiden niin täysin woodshops minun hävittäminen. Minä ostan joitakin suunnitelmia myöhemmin tänä iltana, kun jotkut AP fysiikan työtä ja sitten I'll ehkä joitakin kuvia kuin minä tilassa pitkin, että hankkeeseen, kun voin aloittaa. |
|
| |||
| |||
| Yea, olisi hyvä, jos voisitte tehdä kuten valokuva päiväkirjatyöskentely sellainen asia, rakentamiseen, on mielenkiintoista nähdä, miten se menee |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| puu säilyttää lämmön tai niin i karjan joten lisää faneja sen parempi!
| |||
| |||
| Anteeksi, että en voi sietää jotain tänään, se voi joutua odottamaan, kunnes tämä viikonloppu. Kiitos kaikille, se on jotain olen halunnut tehdä jo pitkään. Aivan lopuksi kiertää sitä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Oma Custom Pc Asia Rakenna | pete21 | Kotelot & Virtalähteet | 216 | 20th Jun 2009 11:24 |
| Custom Computer Asia Made From Plexi Glass | atthelefthandovgod | Kotelot & Virtalähteet | 3 | 23. Maaliskuu 2009 12:16 |
| Erittäin tärkeä kysymys tapauksessa puhaltimen teho | ilop12 | Kotelot & Virtalähteet | 12 | 31. Jan 2009 17:57 |
| A tapauksessa tuuletin kysymys | ilop12 | Rautatavaran Chat | 4 | 12. Jan 2009 02:54 |
| Kuinka paljon ilmavirran teillä suositella tätä watercooling setup? | Compasky | Rautatavaran Chat | 1 | 11. Maaliskuu 2008 00:04 |
| Thread Tools | |
| |