![]() |
|
| |||
| |||
| I'm udarbejde nogle generelle tegninger lige nu, så jeg vil sende dem op i en time eller deromkring. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool, jeg ser frem til at se dem
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() Der vi går. Jeg har ikke lyst til at trække den tilbage som jeg har det på posterboard og det er bare IØ påklædningsdukke og påklædningsdukke for strømforsyningen. Også ... stort billede advarsel haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville elske at se et billede af det færdige sag (før og efter du fylder den med hardware værdifulde).
| |||
| |||
| Ser ud til, at dette vil være en god sag |
|
| |||
| |||
| cant wait! WORKLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Tak alle. Jeg vil lade jer alle vide, når jeg rent faktisk får nedenunder og foretage den første nedskæringer. Og jeg vil have et kamera til at tage nogle billeder hvert så ofte. Jeg ved ikke, at jeg vil have en konsekvent worklog, men jeg vil tage billeder af de skridt, og sådan, og formentlig efter det hele på én gang med en generel log over, hvad der skete fra hukommelsen. Jeg vil helt sikkert have billeder af det samlede projekt, og derefter vil jeg afslutte den med en lort ton polyeurothane og sandpapir og ståluld så det er glas smidig og tage nogle billeder, og derefter sættes i alle mine dele og tage nogle flere billeder . Jeg håber, alt fungerer, hvordan I ønsker det. Jeg ved, at det vil være interessant med den måde jeg er montering af harddiske og bundkort haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det begynder at dreje ud pænt, kan du sende det på Bi-Tech såvel for at få en meget mere eksponering. Du kan ende med at vinde en konkurrence der, og få en masse gratis ting:) Plus, der er en masse erfarne modders der såvel som har taget fat på lignende projekter.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Markér dette for at designe dit tilfælde ![]() http://www.protocasedesigner.com/download.php så nemt din nan kunne bruge det
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min tilpassede Pc sag Build | pete21 | Cases & Strømforsyninger | 216 | 20. jun 2009 11:24 |
| Custom Computer sag Made Fra Plexi Glass | atthelefthandovgod | Cases & Strømforsyninger | 3 | 23 marts 2009 12:16 |
| Meget vigtigt spørgsmål om sagen fan magt | ilop12 | Cases & Strømforsyninger | 12 | 31 januar 2009 17:57 |
| En sag fan spørgsmål | ilop12 | General Hardware Chat | 4 | 12 januar 2009 02:54 |
| Hvor meget luftstrømmen vil du anbefale til dette watercooling setup? | Compasky | General Hardware Chat | 1 | 11 marts 2008 00:04 |
| Thread Tools | |
| |