![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen laadittaessa joitakin yleisiä vaihtoehtoa juuri nyt, niin I'll post ne vuonna noin tunnin kuluessa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jäähdytetään, odotan näkeväni niitä
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() Nyt mennään. En tuntuu piirustus takana kuten olen sitä posterboard ja se on vain IO automaattikatkaisin ja automaattikatkaisin varten virtalähde. Myös ... suuri kuva varoitus haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olisi kiva nähdä kuva valmiista tapauksessa (ennen ja jälkeen voit täyttää sen laitteistoja goodies).
| |||
| |||
| Näyttää siltä, että se on hyvä asia |
|
| |||
| |||
| cant odottaa! WORKLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille. Annan te kaikki tiedätte, kun olen oikeastaan saada alakertaan ja tehdä ensimmäisen leikkauksia. Ja I'll on kameran ottamaan kuvia välein niin usein. En tiedä, että olen aina johdonmukaisesti worklog, mutta Otan kuvia vaiheet ja tällainen ja todennäköisesti viedä sen kaikki kerralla, joiden yleinen loki, mitä tapahtui muistista. I'll definately on kuvia koottu hankkeessa, ja sitten minä lopetan sen paskata tonnia polyeurothane ja hiekkapaperia ja teräsvillaa joten lasin sileä ja ottaa kuvia, ja sitten ottaa kaikki osat ja jonkin verran lisää kuvia . Toivon, että kaikki toimii, miten haluan sen. Tiedän, että se tulee olemaan mielenkiintoista siihen, miten olen kiinnityspaikkaan kovalevyihin ja emolevyn haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se alkaa tulossa mukavasti, voit lähettää sen Bi-Tech sekä saada paljon enemmän. Voisit lopulta voittaa kilpailun, ja saada eristä free stuff:) Plus, on paljon kokeneita modders myös siellä, jotka ovat käsitelleet samankaltaisia hankkeita.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| katso tätä suunnittelussa teidän tapauksissa ![]() http://www.protocasedesigner.com/download.php niin helppoa sinun nan voivat käyttää sitä