![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ik ben het opstellen van een aantal algemene blauwdrukken nu, dus ik kom na die in een uur of zo. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool, ik kijk uit naar hen
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() Daar gaan we. Ik heb niet het gevoel dat het trekken van de rug als ik het hebben over posterboard en het is gewoon de IO uitsnede en de uitsnede voor de voeding. Ook ... groot beeld waarschuwing haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou graag zien dat er een beeld van het eindproduct geval (voor en na het vullen met hardware goodies).
| |||
| |||
| Lijkt erop dat dit zal een goede zaak |
|
| |||
| |||
| cant wait! WORKLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Bedankt iedereen. Ik zal u laten weten wanneer ik werkelijk beneden halen en de eerste delen. En ik heb een camera om een paar foto's om zo vaak. Ik weet niet dat ik je heb een consistente worklog, maar ik neem foto's van het stappen en dergelijke, en waarschijnlijk na dit alles in een keer met een algemene log van wat er gebeurd is uit het geheugen. Ik kom zeker naar foto's van het geassembleerde project, en dan zal ik eindigen met een shit ton polyeurothane en schuurpapier en staalwol zodat het glas soepele en neem wat foto's, en dan in al mijn delen en wat meer foto's . Ik hoop dat alles werkt hoe ik wil. Ik weet dat het zal interessant zijn met de manier waarop ik de montage van de harde schijven en het moederbord haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het begint te draaien is prima, kunt u na het op Bi-Tech maar ook om heel veel meer blootstelling. Je zou kunnen komen, winnen van een wedstrijd, en zeer veel gratis stuff:) Plus, er zijn veel ervaren modders er zo goed hebben aangepakt soortgelijke projecten.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| check this out voor het ontwerpen van uw zaken ![]() http://www.protocasedesigner.com/download.php zo gemakkelijk uw nan kunnen gebruiken
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn Custom PC Case Bouw | pete21 | Cases & Power Supplies | 216 | 20 jun 2009 11:24 |
| Custom Made Computer zaak Van Plexi Glas | atthelefthandovgod | Cases & Power Supplies | 3 | 23 mrt 2009 12:16 |
| Zeer belangrijke vraag over de zaak fan macht | ilop12 | Cases & Power Supplies | 12 | 31 Jan 2009 17:57 |
| Een case-fan vraag | ilop12 | Algemeen Hardware Chat | 4 | 12 Jan 2009 02:54 |
| Hoeveel luchtstroom u aan voor deze Waterkoeling setup? | Compasky | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 mrt 2008 00:04 |
| Thread Tools | |
| |