![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg tegner opp noen generelle blåkopier akkurat nå, så jeg skal legge dem opp i en time eller så. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kult, jeg ser frem til å se dem
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() Det vi går. Jeg ikke føler for å trekke den tilbake som jeg har det posterboard og det er bare IO cutout og cutout for strømforsyningen. Også ... stort bilde advarsel haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville elske å se et bilde av det ferdige tilfelle (før og etter du fyller den med maskinvare godbiter).
| |||
| |||
| Ser ut til at dette skal være en god sak |
|
| |||
| |||
| cant wait! WORKLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Takk alle. Jeg vil fortelle dere vet når jeg kommer ned og gjør det første kutt. Og jeg vil ha et kamera til å ta noen bilder hver så ofte. Jeg vet ikke at jeg vil ha en konsekvent worklog, men jeg vil ta bilder av fremgangsmåten og slikt, og sannsynligvis legge det samtidig med en generell logg over hva som skjedde fra hukommelsen. Jeg vil definitivt ha bilder av sammensatte prosjektet, og så vil jeg bli ferdig med en dritt tonn polyeurothane og sandpapir og stålull slik at det er glass glatt og ta noen bilder, og deretter legges i alle deler og ta noen flere bilder . Jeg håper alt fungerer ut hvor jeg vil. Jeg vet det kommer til å være interessant med måten jeg montering av harddisker og hovedkort haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det begynner å snu bra, vil du kanskje legge det ut på Bi-Tech samt å få en mye mer eksponering. Du kan ende opp med å vinne en konkurranse der, og får mye gratis ting:) Og det er mange erfarne modders der så vel som har håndtert tilsvarende prosjekter.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk dette for utformingen din tilfeller ![]() http://www.protocasedesigner.com/download.php så enkelt at Nan kunne bruke det
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Tilpasset Pc Case Build | pete21 | Bærevesker & Strømforsyning | 216 | 20 juni 2009 11:24 |
| Custom Computer Case Made Fra Plexi Glass | atthelefthandovgod | Bærevesker & Strømforsyning | 3 | 23 mars 2009 12:16 |
| Meget viktig spørsmål om saken fan strøm | ilop12 | Bærevesker & Strømforsyning | 12 | 31 januar 2009 17:57 |
| A case fan spørsmålet | ilop12 | General Hardware Chat | 4 | 12 januar 2009 02:54 |
| Hvor mye luftstrøm anbefaler du på denne Vannkjøling oppsett? | Compasky | General Hardware Chat | 1 | 11 mars 2008 00:04 |
| Thread Tools | |
| |