![]() |
|
| |||
| |||
| Jag utarbeta några generella ritningskopior just nu, så jag ska skicka dem på en timme eller så. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool, jag ser fram emot att se dem
| |||
| |||
![]() ![]() ![]() ![]() Sådär. Jag inte känner för att dra tillbaka som jag har det på posterboard och det är bara IO Utklippt och Utklippt för strömförsörjning. Även ... större bild varning haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nice!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle gärna vilja se en bild av den färdiga fall (före och efter du fyller den med hårdvara goodies).
| |||
| |||
| Ser ut som det kommer att vara en bra fråga |
|
| |||
| |||
| cant wait! WORKLOG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| |||
| |||
| Tack alla. Jag låter er veta när jag egentligen komma ner och göra de första nedskärningar. Och jag har en kamera för att ta några bilder var så ofta. Jag vet inte att jag har en konsekvent worklog, men jag ska ta bilder av de åtgärder och sådan och förmodligen efter det alla på en gång med en allmän logg över vad som hänt från minnet. Jag kommer definitivt att ha bilder av sammansatta projekt, och sedan jag avsluta den med ett skit ton polyeurothane och sandpapper och stålull så det är glas smidig och ta lite bilder och sedan lägga i alla mina delar och ta lite fler bilder . Jag hoppas att allt fungerar på hur jag vill. Jag vet att det kommer att bli intressant med hur jag monterar hårddiskar och moderkortet haha. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det börjar vända ut fint, kanske du vill lägga upp det på Bi-Tech samt att få en mycket mer exponering. Du kan hamna vinna en tävling där, och får många gratis grejer:) Plus, det finns många erfarna modders det och som tar upp liknande projekt.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kolla in det här för att utforma ditt fall ![]() http://www.protocasedesigner.com/download.php så lätt din nan skulle kunna använda det