mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Nogle spørgsmål med Min PSU

Reply

Thread Tools
Old 27. maj 2009, 20:58
Medlem Gruppen

Default Nogle spørgsmål med Min PSU

Nå det første problem, som er formentlig kun løses ved at få en ny sag, er, at skruerne kun linje op på den ene side (næsten). På den side, hvor det gør L til at holde den op, skruehullerne i PSU er lige over huller i sagen, så jeg kan ikke få skruer i. I'm guessing min eneste mulighed ville være at få en ny sag , eller bare leve med det kun er sikret på den ene side.

Den anden, ikke så meget, problemet er, at der er så mange kabler, der fulgte med min PSU I'm forveksles som helvede. Jeg har aldrig behandlet med alt nyt udstyr, så en masse af det jeg har haft til at læse op på. Dette er den PSU jeg har http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16817139001.

Du kan se alle stikkene på billederne. Jeg har kigget på alle de stik, og jeg kan ikke se nogen, der ville passe noget på min mobo, der forvirrer mig lidt. Også, mit optiske drev har behov for et stik, der er anderledes end nogen af dem, jeg har. Det optiske drev har et stik, der ligner -------- ---- og har ingen huller af nogen art, kun 2 linjer.

Enhver hjælp er værdsat, og jeg er sikker på mere info fra mig vil være behov for såvel så jeg skal opdatere siden ofte.

Også her er mit bundkort, hvis det hjælper på alle http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16813128387
Old 27. maj 2009, 22:01
Medlem Gruppen

Jeg har blevet leger rundt med tingene en smule, og for det optiske drev, der er SATA kabel, der passer, men kun det halve. Jeg troede, det var en, men det er to adskilte. Jeg har den SATA Power sluttet til PSU, men der er SATA Data, som er en smule mindre, og jeg ved ikke, hvad vi skal gøre med det, eller hvis det er endda behov for det optiske drev.

Nu er jeg virkelig bare ikke sikker på, hvad alle de andre er stik for. I'm guessing Jeg behøver ikke at bruge nogle ligesom floppy strømstik og den ekstra PCIe, men de andre Jeg er ikke sikker på ca.
Old 27th maj 2009, 22:41
Donor-Gruppen

Først, dit forskruet skruer ........... Har du et bor? Bore to huller i din sag på linje med huller i din PSU. Nu til dine kabler .........

Har du ikke får nogen instruktioner eller en håndbog med din PSU? Hvis ikke jeg fandt et link til dig vil det være til sidst. Det optiske drev: Korrekt, du slutter den SATA strømforsyning til det største af de to "linjer" den mindste af de to "linjer" er i virkeligheden en SATA data linje. Den ene ende af en SATA kabel går i det optiske drev, den anden ende går til en SATA-porten på dit bundkort. Nu til dit bundkort magt. Hvis man ser på de 24 ben, der kommer ud for PSU, (det er den, der kan sluttes til dit bundkort til magten dit bundkort), vil du bemærke, at de sidste fire ben kan frigøres. Det er i tilfælde din Mobo kun har 20 pins. Er der nogen af denne mening? Her er dit link til manualen: http://www.corsair.com/_productmanua...ish_Manual.pdf

EDIT: Wow, jeg lige har læst, at "manual." It's pretty kort er ikke det? Tydeligvis skrevet af en teknisk guide til anden teknisk troldmænd, ikke meget hjælp til en nybegynder er det?
Old 27. maj 2009, 22:55
Medlem Gruppen

Fundet instruktionerne i et rod af kasser et par minutter siden XD

Jeg vil prøve at bore disse huller. Jeg troede ikke, det vil være meget af et problem, men det er, når de prøver at stikket i ledningen.

Jeg tror jeg var det meste forveksles om snore fordi der er nogle, at jeg ikke får brug for, og nogle fordobler så det er virkelig ikke så slemt. Men som for SATA, jeg er lidt forvirret på SATA. Jeg har den SATA effekt tilsluttet min PSU. Når du sagde, at det går fra det optiske drev til mobo Mente du til PSU? Eller var du taler om SATA data i hvilket tilfælde Jeg har intet at stik i den mindste.

Også lidt af en sidebemærkning spørgsmål. Jeg tilsluttet pc'en i og vendte det om, lige nu mangler en HD og RAM. Hvad det gjorde, var beep, forsiden flahsed rød og CPU fan blev blæser i et mærkeligt mønster, 2 kort og en 3. længere briste. Ville det anses for normalt og alt synes at virke okay?
Old 28. maj 2009, 01:03
Donor-Gruppen

Ok, det strøm fra PSU går til længere "line" på det optiske drev, SATA kabel derefter går fra kortere til bundkortet.

Og ja, det er normalt, at en vis grad, er det ikke bestået en test kaldet POST, fordi der ingen RAM, og undertiden er det nødvendigt med en HDD også.

Aldrig set det gøre det CPU fan ting selv, vil det ikke sagen, men det vil ikke være massivt godt for det, så hvis jeg var dig ville jeg ikke tænde den nu, før alt er placeret i.

Mit system: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2,66 @ 3.45GHz
Bundkort:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM Hukommelse:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Grafikkort (r):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512MB
Lydkort:
Harddisk (e):
Seagate HDBarracuda 1x 1 TB 1x 250 GB
Optisk drev (r):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Sag / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Køling:
Stock
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (s):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 28. maj 2009, 08:04
Medlem Gruppen

Jamen jeg synes ikke at have en SATA kabel, der har en kortere udgang for at gå til mit bundkort. Faktisk er der meget få, der kan selv passer ind i min mobo, hvoraf den ene er en diskette.
Old 28. maj 2009, 08:21
Donor-Gruppen

Dette er et SATA kabel. Det bør komme med dit bundkort. Det vil stikket i, hvad der er normalt en U-formet beholder med en notched L formet stik. Tjek dit bundkort manual, det vil sige SATA_1 eller sådan noget.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 28. maj 2009, 08:24
Medlem Gruppen

Oh lol Jeg fandt kabler i blandt det rod, jeg har været mere smart i stedet for at smide alle de bokse til side, efter at jeg bruger dem lol.

Betyder det noget, som plug om mobo det går til? De er ikke mærket 1 / 2.
Old 28. maj 2009, 08:25
Donor-Gruppen

Nah, bare sæt den i whatever.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
VPN Issues metzy75 Networking, Modemer & VoIP 3 30 oktober 2008 16:36
Problemer med en MacBook oobrokensilence Linux & Alternative OS 6 19 marts 2008 14:15
Alvorlige networking spørgsmål robina80 Networking, Modemer & VoIP 13 8 marts 2008 17:50
Framerate spørgsmål mattg14 General Hardware Chat 8 21. feb 2008 15:36
Jeg har problemer! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28th Dec 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.