vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Jotkut kysymykset Oman PSU

Reply

Thread Tools
Old 27. päivästä toukokuuta 2009, 20:58
Jäsen

Default Jotkut kysymykset Oman PSU

No ensimmäinen ongelma, joka on luultavasti vain ratkaista saada uusi asia on, että ruuvit vain line up on toisaalta (tuskin). Puolella, jos se tekee L pitää sitä, ruuvin reikiä, PSU ovat yläpuolella reikää siinä tapauksessa, joten en voi saada ruuvit tuumaa En vierasta ainoa vaihtoehto olisi saada uusi tapaus tai vain elää sen kanssa vain vakuutena sen toisella puolella.

Toinen, ei niin paljon, ongelma on se, että on niin paljon kaapeleita, jotka tulivat minun PSU Olen hämmentynyt kuin helvetti. Minulla ei ole koskaan käsitellyt kaikkia uusia laitteita niin paljon se Olen piti lukea vuoteen. Tämä on PSU olen http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16817139001.

Voit nähdä kaikki liittimet on kuvia. Olen tutustunut kaikki liittimet, enkä näe mitään, joka sopii mitään minun mobo joka hämmentää minua hieman. Myös minun optisen aseman tarvitsee liitin, joka on erilainen kuin mikään niistä, joita minulla on. Optinen asema on liitäntä, joka näyttää -------- ---- ja ei ole reikiä minkäänlaista vain 2 linjat.

Kaikki apu on arvostettu, ja olen varma lisätietoja minusta tarvitaan myös so I'll voidaan päivittää sivu usein.

Myös tässä on minun emolevyn, jos se auttaa kaikissa http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16813128387
Old 27. päivästä toukokuuta 2009, 22:01
Jäsen

Olen pelannut noin asioista hieman, ja optinen asema on SATA-kaapeli, joka sopii, mutta vain puoli. Luulin, että se oli yksi, mutta kaksi erillistä. Minulla on SATA Power kytkettynä on PSU, mutta siinä on SATA-tietoja, jotka ovat hieman pienempiä, enkä tiedä, mitä tehdä sen kanssa, tai jos se on vieläkin tarvitaan optisen aseman.

Nyt olen todella vain ole varma, mitä kaikki muut liitännät ovat. En vierasta en tarvitse käyttää joitakin, kuten levyke virtaliitin ja ylimääräisiä PCIe, mutta muita en ole varma.
Old 27. päivästä toukokuuta 2009, 22:41
Rahoittajien ryhmän

Ensinnäkin, sinun kumma ruuvit ........... Onko sinulla porata? Päähän kaksi reikää teidän tapauksessa linjan kanssa reikiä sinun PSU. Nyt sinun kaapelit .........

Ette saa mitään instuctions tai manuaalisesti, sinun PSU? Jos en löytänyt linkkiä teille, että se on lopussa. Sinun optinen asema: Correct, sinun kytke SATA virtalähde osaksi suurempaa kahden linjat "pienempi kahden"-rivit "on itse asiassa SATA tiedot verkossa. Yksi lopussa, SATA kaapeli menee optisessa asemassa, toinen pää menee osaksi SATA-porttiin emolevyn. Nyt emolevyn valtaa. Jos tarkastellaan 24 nastainen liitin, joka on pois PSU, (se on sellainen, että pistokkeet osaksi emolevyn valtaan emolevyn), huomaat, että neljän viime nastat voi irrottaa. Se on siinä tapauksessa teidän Mobo on vain 20 Hakaneulat. Onko tämä järkevää? Tässä on linkki käsin: http://www.corsair.com/_productmanua...ish_Manual.pdf

EDIT: Wow, olen juuri lukenut, että "manuaalinen". Se on melko lyhyt isn't it? Ilmeisesti kirjoittanut tekninen ohjattu muihin teknisiin taikurit, ei ole paljon apua aloittelija on?
Old 27. päivästä toukokuuta 2009, 22:55
Jäsen

Löytyi ohjeita kiipelissä laatikoiden pari minuuttia sitten XD

I'll yrittää poraus niitä reikiä. En usko, että se halua olla suuri ongelma, mutta se on, kun yritän Kytke virtajohto.

Oletan, olin lähinnä hämmentynyt tulilankojen koska jotkin että en tarvitse, ja jotkin kaksinkertaistaa, jotta se todella ole niin huono. Mutta samalla tavoin kuin SATA, olen hieman hämmentynyt että SATA. Minulla on SATA-virta kytketty minun PSU. Kun sanoi, että se kulkee optisen aseman, että mobo sinä tarkoita, että PSU? Tai olit puhu SATA tietojen jolloin minulla ei ole mitään, että pistokkeet osaksi pienempi.

Myös hieman Sivuhuomautuksena kysymykseen. I kytkettynä tietokoneeseen ja kääntyi sen, nyt puuttuu HD-ja RAM-muistia. Mitä se oli beep, edessä flahsed punainen, ja CPU fan oli puhaltavan outo kulutuskuvio 2 lyhyellä ja 3rd enää puhkeamista. Se olisi pidetään normaalina ja kaikki näyttää toimivan hyvin?
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 01:03
Rahoittajien ryhmän

Ok, että valtaa PSU menee pitkällä "line" on optinen asema, että SATA-kaapeli sitten kulkee lyhyempi on emolevyn.

Ja kyllä, se on normaalia, että jossain määrin, se ei ole läpäistä testi nimeltään POST koska ei RAM-muistia, ja joskus se tarvitsee HDD liikaa.

En ole koskaan nähnyt sitä tehdä CPU fan asia, vaikka se ei ole asia, mutta se ei massiivisesti hyvä, joten sinun En käynnistä se nyt, ennen kuin kaikesta on sisään

My System: FordyPC

Processor (s):
Quad Q6600 Kentsfield 2.66 @ 3.45GHz
Emolevy:
Asus P5Q / L PRO (Intel P43, ICH10)
RAM-muisti:
PNY XLR8 4GB @ 1066MHz
Graphics Card (s):
PNY nVidia GeForce 9400 GT 512 Mt
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
Seagate HDBarracuda 1x 1TB 1x 250GB
Optinen asema (t):
LG (HD) GGCH20L / LG GH22NP20AUAA50B
Asia / PSU:
Antec Sonata III & Earthwatts 500W
Jäähdytys:
Kanta
Network / Internet:
Gigabit LAN, FireWire & WG111v2
Monitor (t):
2 x Acer P193WAd
Operating System (s):
XP PRO x86/XP PRO x64/Win7 RC1 x64
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 08:04
Jäsen

No ei vaikuta minusta on SATA-kaapeli, joka on lyhyempi loppuun mennä minun emolevyn. Itse asiassa on olemassa hyvin vähän, että voisi jopa sovi minun mobo, joista yksi on levyke.
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 08:21
Rahoittajien ryhmän

Tämä on SATA-kaapeli. Sen pitäisi tulla teidän emolevyn. Se pistoke, mikä on yleensä D-muotoisen astian kanssa lovinen L muotoinen tulppa. Tarkista emolevyn käsikirja, it'll sanoa SATA_1 tai jotain.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 08:24
Jäsen

Voi lol Löysin kaapelit keskuudessa sotku, haluan olet ollut siisti sijaan heittää kaikki laatikot puolella, kun olen niitä käytetään lol.

Onko se asia, joka pistoke on mobo se menee? Ne ei ole merkitty 1 / 2.
Old 28. päivästä toukokuuta 2009, 08:25
Rahoittajien ryhmän

Ei, vain kytke se mitä tahansa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
VPN Kysymykset metzy75 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 3 30. lokakuu 2008 16:36
Kysymyksistä MacBook oobrokensilence Linux & Alternative OS 6 19th Mar 2008 14:15
Vakavia verkottumista tiedotteet robina80 Verkottuminen, Modeemit & VoIP 13 8. Maaliskuu 2008 17:50
Framerate tiedotteet mattg14 Rautatavaran Chat 8 21. helmikuu 2008 15:36
Minulla on kysymyksiä! urmaserendipity85 General Software Chat 2 28 Dec 2007 12:48
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.