![]() |
|
| |||
| |||
| Nou het eerste probleem, dat is waarschijnlijk alleen opgelost door het vinden van een nieuwe zaak, is dat de schroeven alleen line-up aan de ene kant (nauwelijks). Aan de kant waar het maakt de L te houden, de schroefgaten in de PSU zijn net boven de gaten in het geval, dus ik kan niet de schroeven inch I'm guessing mijn enige optie zou zijn om een nieuw geval , of gewoon te leven met deze alleen worden beveiligd aan de ene kant. De tweede, en niet zozeer een probleem is dat er zoveel kabels die bij mijn PSU Ik ben verward als de hel. Ik heb nog nooit behandeld met alle nieuwe apparatuur zo veel dat ik heb gehad om te lezen op. Dit is de PSU heb ik http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16817139001. U kunt zien dat alle van de aansluitingen in de foto's. Ik heb alle aansluitingen, en ik zie geen dat past iets op mijn mobo die verwart me een beetje. Ook mijn optische drive heeft een connector die is anders dan een van de bijeenkomsten die ik heb. De optische drive is een connector die eruitziet -------- ---- en heeft geen gaten van welke aard ook, slechts 2 lijnen. Alle hulp wordt gewaardeerd, en ik ben er zeker meer info van me nodig zal zijn en dus ik kom verfrissend de pagina vaak. Ook hier is mijn moederbord als het helpt bij alle http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16813128387 |
|
| |||
| |||
| I've been playing rond met dingen een beetje, en voor de optische drive is er nog de SATA-kabel die past, maar slechts de helft. Ik vond het een, maar het is twee afzonderlijke. Ik heb de SATA Power aangesloten bij de PSU, maar er is de SATA DATA dat is een beetje kleiner en ik weet niet wat te doen, of als is het nog nodig is voor de optische drive. Nu ben ik eigenlijk gewoon niet weet wat alle andere aansluitingen zijn voor. I'm guessing Ik zal niet hoeven te gebruiken, zoals de floppy power connector en de extra PCIe, maar de andere ik ben niet zeker van. |
|
| |||
| |||
| Ten eerste, je afgejakkerd schroeven ........... Heeft u een boor? Boor twee gaten in uw geval op lijn met de gaten in de PSU. Nu voor uw kabels ......... Heb je niet elke instuctions of een handleiding met uw PSU? Als ik niet op een link voor je zal aan het eind. Uw optische drive: Juiste, sluit u de SATA stroomvoorziening in de grootste van de twee "regels" van de kleinere van de twee "regels" is in feite een SATA data lijn. Een eind van een SATA-kabel gaat in uw optische drive, het andere uiteinde gaat in een SATA-poort op je moederbord. Nu voor uw moederbord macht. Als je kijkt naar de 24 pins connector die komt uit de PSU, (zij is degene die stekkers in je moederbord aan de macht van uw moederbord), zult u zien dat de laatste vier pinnen kan worden losgemaakt. Dat is het geval uw mobo alleen heeft 20 pinnen. Is een van deze zin? Hier is uw link naar de handleiding: http://www.corsair.com/_productmanua...ish_Manual.pdf EDIT: Wow, ik lees net dat "handleiding". Het is nogal kort is het niet? Uiteraard is geschreven door een technisch assistent voor andere technische tovenaars, niet veel hulp voor een beginner is het? |
|
| |||
| |||
| Gevonden de instructies in een puinhoop van de dozen een paar minuten geleden XD Ik zal proberen het boren van deze gaten. Ik niet denk dat je wel veel van een probleem, maar het is als je probeert je aan de stekker in het stopcontact. Ik denk dat ik was meestal verward over de snoeren omdat er een aantal die ik niet nodig, en een aantal verdubbelt dus het is echt niet zo slecht. Maar als voor de SATA, ik ben een beetje verward over de SATA. Ik heb de SATA power aangesloten op mijn PSU. Als je zei dat gaat van de optische drive aan de mobo heb je aan de PSU? Of was je praten over de SATA-gegevens in dat geval heb ik niets dat stekkers in de kleinere. Ook een beetje opzij vraag. Ik de pc aangesloten en ingeschakeld maar op, nu ontbreekt een HD en RAM. Wat zij deed was pieptoon, de voorkant flahsed rood, en de cpu fan is blowing in een vreemd patroon, 2 korte en een 3de meer barsten. Zou dat worden beschouwd als normaal en alles lijkt te werken oke? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ok, de macht van PSU gaat naar het meer "lijn" op de optische drive, de SATA-kabel gaat dan van de kortere aan het moederbord. En ja, dat is normaal dat een zekere mate, het is niet het passeren van een test genaamd POST omdat er geen RAM, en soms moet een vaste schijf ook. Nooit gezien doen de CPU fan ding maar het zal er niet toe, maar het zal niet worden massaal goed voor, dus als ik jou was zou ik niet weer op nu tot alles inch
|
| |||
| |||
| Nou ik niet lijken te beschikken over een SATA-kabel heeft een kortere eind naar mijn moederbord. In feite is er maar weinig die ook passen in mijn mobo, en een daarvan is een floppy. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Dit is een SATA-kabel. Opgemerkt dient te komen met uw moederbord. Het zal aansluiten op wat er meestal een D vormige houder met een gekerfd L vormige stekker. Controleer uw moederbord handleiding, zij zullen zeggen SATA_1 of zoiets.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oh lol ik vond dat de kabels in een van de rotzooi, ik ben al meer nette plaats van het gooien van de kastjes aan de kant nadat ik ze gebruiken lol. Maakt het uit welke stekker op het mobo gaat in? Ze zijn niet geëtiketteerd 1 / 2. |
|
| |||
| |||
| Nah, gewoon plug in wat dan ook.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| VPN problemen | metzy75 | Netwerken, modems & VoIP | 3 | 30 okt 2008 16:36 |
| Problemen met een MacBook | oobrokensilence | Linux & Alternative OS | 6 | 19 mrt 2008 14:15 |
| Ernstige problemen netwerken | robina80 | Netwerken, modems & VoIP | 13 | De 8 maart 2008 17:50 |
| Framerate problemen | mattg14 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 21 feb 2008 15:36 |
| Ik heb problemen! | urmaserendipity85 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 28 dec 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |