![]() |
|
| |||
| |||
| Vel første problemet, som trolig bare løses ved å få en ny sak, er at skruene bare line opp på den ene siden (nesten). På siden der det gjør L holder den opp, skruehullene i PSU er rett over hullene i saken, så jeg kan ikke få skruer i. Jeg gjetter min eneste alternativet ville være å få en ny sak , eller bare leve med det eneste som blir sikret på en side. Den andre, ikke så mye, problemet er at det er så mange kabler som fulgte med min PSU Jeg er forvirret som helvete. Jeg har aldri jobbet med alle nye utstyret så mye av det jeg har hatt til å lese opp på. Dette er PSU jeg har http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16817139001. Du kan se alle kontaktene på bildene. Jeg har sett på alle kontaktene, og jeg ser ikke noe som ville passe inn noe på min mobo som forvirrer meg litt. Også min optiske stasjonen trenger en tilkobling som er annerledes enn noen av de jeg har. Den optiske stasjonen har en kontakt som ligner -------- ---- og har ingen hull av noe slag, bare 2 linjer. Hjelp er verdsatt, og jeg er sikker på mer info fra meg vil være nødvendig i tillegg, så jeg vil oppdatere siden ofte. Også, her er mitt hovedkort hvis det hjelper på alle http://www.newegg.ca/Product/Product...82E16813128387 |
|
| |||
| |||
| Jeg har spilt rundt med ting litt, og for den optiske stasjonen er det SATA kabel som passer, men bare halvparten. Jeg trodde det var en, men det er to separate. Jeg har SATA Power plugges til PSU, men det er SATA DATA som er litt mindre, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det, eller hvis den selv er nødvendig for den optiske stasjonen. Nå er jeg faktisk ikke sikker på hva alle de andre kontaktene er for. Jeg gjetter at jeg ikke trenger å bruke noen, som slapp strømkontakten og ekstra PCIe, men de andre Jeg er ikke sikker på om. |
|
| |||
| |||
| Først din screwy skruer ........... Har du en øvelse? Bore to hull i ditt tilfelle å line opp med hull i PSU. Nå for kabler ......... Visste du ikke får noen instuctions eller manuell med PSU? Hvis jeg ikke funnet en kobling du vil det være på slutten. Ditt optisk stasjon: Riktig du plugge SATA strømforsyningen i større av de to "linjer" den minste av de to "linjer" er faktisk et SATA data linje. Ene enden av en SATA-kabelen går inn i den optiske stasjonen, den andre går til en SATA-port på hovedkortet. Nå for hovedkortet strøm. Hvis du ser på 24-pinners kontakten som leveres av PSU, (det er det som settes inn hovedkortet til makten hovedkortet), vil du se at de siste fire pinner kan være frittliggende. Det er i tilfelle Mobo bare har 20 pinner. Har noe av dette fornuftig? Her er linken til håndboken: http://www.corsair.com/_productmanua...ish_Manual.pdf EDIT: Jeg leser at "manuell". Det er ganske kort er det ikke? Åpenbart skrevet av en teknisk veiviseren for andre tekniske veiviserne, ikke mye hjelp for en nybegynner er det? |
|
| |||
| |||
| Funnet instruksjonene i et rot av boksene et par minutter siden XD Skal jeg prøve å bore disse hullene. Jeg ikke tror det vil være mye av et problem, men det er når jeg prøver å plugge inn strømkabelen. Jeg var mest forvirret om snorer fordi det er noen som jeg ikke trenger, og noen dobler så det er egentlig ikke så ille. Men som for SATA, jeg er litt forvirret på SATA. Jeg har SATA strøm koblet til min PSU. Når du sa at det går fra den optiske stasjonen til mobo Mente du til PSU? Eller var det du snakker om SATA data da jeg ikke har noe som settes inn i mindre en. Også litt av en side spørsmålet. Jeg plugget PCen og slått den på, nå mangler en HD og RAM. Hva den gjorde var pip, foran flahsed rødt, og CPU vifte var blåser i et merkelig mønster, 2 kort og et 3. lenger serieopptak. Ville det anses normalt og alt ser ut til å virke ok? |
|
| |||
| |||
| Ok, kraften fra PSU går til lengre "linje" på den optiske stasjonen, SATA kabel da går fra kortere til hovedkortet. Og ja, det er vanlig til en viss grad er det ikke bestått en test kalt POST fordi det ikke RAM, og noen ganger er det behov for en HDD også. Aldri sett den gjøre CPU vifte ting selv, vil det ikke saken, men det vil ikke være svært god for det, så hvis jeg var deg jeg ville ikke slå den på nå før alt er i.
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Vel jeg ikke synes å ha en SATA kabel som har en kortere slutt å gå til mitt hovedkort. Faktisk er det svært få som kan selv passer inn i min mobo, hvorav en er en disketten. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
![]() Dette er en SATA kabel. Det bør komme med hovedkortet. Det vil plugge i hva som vanligvis en D formet mottaket med en notched L formet pluggen. Sjekk hovedkortet manuell, det vil si SATA_1 eller noe.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Oh lol Jeg syntes kabler i blant rotet, bør jeg har vært mer ryddig i stedet for å kaste alle boksene til side etter at jeg bruker dem lol. Har det noe å si hvilken plug på mobo det i? De er ikke merket 1 / 2. |
|
| |||
| |||
| Nei, bare å koble den til det.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| VPN Problemstilling | metzy75 | Nettverk, modem og VoIP | 3 | 30 oktober 2008 16:36 |
| Problemer med en MacBook | oobrokensilence | Linux og alternative OS | 6 | 19 mars 2008 14:15 |
| Alvorlig nettverk problemer | robina80 | Nettverk, modem og VoIP | 13 | 8 mars 2008 17:50 |
| Bildefrekvens problemer | mattg14 | General Hardware Chat | 8 | 21 februar 2008 15:36 |
| Jeg har problemer! | urmaserendipity85 | General Software Chat | 2 | 28 desember 2007 12:48 |
| Thread Tools | |
| |