mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Cases & Strømforsyninger

Register

Nogle PSU Advice Needed

Reply

Thread Tools
Old 27 December 2007, 12:52
Medlem Gruppen

Default Nogle PSU Advice Needed

Jeg søger at opgradere min grafik i den nærmeste fremtid til et 8800GTX men jeg har kun en 450W strømforsyning. Jeg ønsker også at sætte en Creative X-Fi-kort i der på et tidspunkt og måske en anden HDD.

Naturligvis disse alle trække ekstra spænding og en 450W forsyning ikke vil være ok for en 8800GTX. Kan nogen anbefale nogle anstændige strømforsyninger preferrablely omkring 700w med velrenommerede mærker, der forhåbentlig vil ikke steger mit bundkort

Tak
Old 27 December 2007, 15:28
Medlem Gruppen

Default Nogle PSU Advice Needed

Du vil sikkert med en Enermax Infiniti 700w PSU, hvis hukommelse tjener det giver ganske god ampere på 12V jernbane og måske endda være lidt over 700w, eventuelt 720.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.