mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Bærevesker & Strømforsyning

Register

Noen PSU Advice Trengs

Reply

Thread Tools
Old 27 Dec 2007, 12:52
Medlem Group

Jeg ser på oppgradering min grafikk i nær fremtid til en 8800GTX men jeg bare har en 450W strømforsyning. Jeg ønsker også å sette et Creative X-Fi-kort i det på et tidspunkt og kanskje en annen HDD.

Tydeligvis disse alle trekker ekstra spenning og en 450W forsyning vil ikke være ok for en 8800GTX. Kan noen anbefale noen anstendig strømforsyninger preferrablely om 700w med anerkjente merkevarer som forhåpentligvis vil ikke yngel mitt hovedkort

Takk
Old 27 Dec 2007, 15:28
Medlem Group

Du vil være trygg med en Enermax Infiniti 700w PSU, hvis minnet serverer det gir ganske god forsterkerne på 12V rail og kan være litt over 700w, muligens 720.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.