![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jeg er lige færdig med mit submersfermentering computer tilfældet! Her er nogle billeder ... Systemet indefra, er: Intel Q6600 på 3 GHz EVGA 8800gts overclocked 4 gå Corsair Dominator PC-8500 strømforsyningen Corsair 620w WD sort kaviar 1 til WD Caviar 250 gå. Den kølesystem er en MagiCool Xtreme Nova 1080 (9 x 120mm fan) radiator og en 360 mm fan. Det er tilsluttet en Koolance PMP-450 høj flow pumpen. Flere informationer på google / site: http://sites.google.com/site/aikigicomputer/Home Lad mig vide, hvad du synes om det ... Tak |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Looks real nice.
| |||
| |||
| Hej, Jeg er ikke sikker på at anderstand din kommentar (undskyld mit engelsk ikke så godt .. )men jeg bruger meget stærk acryl plader til at gøre det (formentlig meget stærke end nødvendigt) Og alle de dele (undtagen harddiske, dvd-drev ...) er neddykket i olien. Det hvordan th system er afkølet. |
|
| |||
| |||
| Oh wow, det er endnu mere imponerende. Jeg var ikke klar over det var køles den måde, jeg troede, det var bare for effekt! |
|
| |||
| |||
| WOW ... Er, at veggie olie eller hvad >>>>>??? LOL Very Nice .. |
|
| |||
| |||
| Det er mineralolie (lugtfri og smag) tak |
|
| |||
| |||
| Bare passe på, at nogle af stikkene ikke får belagt med olie, olie plejer lede elektricitet og vil resultere i en tilsyneladende døde pc. Lad os vide, hvordan det går, og hvilken type af hastighed og temperaturer får du med det. |
|
| |||
| |||
| Wow, hvad temps du få på un læsset? og lastes?
__________________ (My Life) [Computere-Laptops-Xbox360-Musik-TV-Film-] College studere for min grad i datalogi. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| interessant! nice arbejde, jeg ville elske at se nogle større / tættere billeder hvis muligt