![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Minä annan veden tietokoneen tapauksessa! Tässä on muutamia kuvia ... Järjestelmän sisällä on: Intel Q6600 on 3 GHz EVGA 8800gts Kokonaispistemäärä 4 mennä kaapparilaiva Dominator kpl 8500 virtalähde Corsair 620w WD musta kaviaari 1To WD kaviaari 250 mennä. Jäähdytysjärjestelmässä on MagiCool Xtreme Nova 1080 (9 x 120mm tuuletin) säteilijä ja 360 mm fan. Se on muodostanut yhteyden Koolance PMP-450 suuri virtaama. enemmän tietoa google / site: http://sites.google.com/site/aikigicomputer/Home Ilmoita minulle, mitä mieltä olet siitä ... Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näyttää todella hyvältä.
| |||
| |||
| Hei, En ole varma, että anderstand kommenttisi (pahoillani minun englanti ei ole niin hyvä .. )mutta voin käyttää erittäin vahva akryyli arkin tehdä sen (luultavasti paljon vahva kuin tarvitaan) Ja kaikki osat (lukuun ottamatta levyä, dvd-asema ...) ovat veden osaksi öljyä. Se, miten th järjestelmä on jäähtynyt. |
|
| |||
| |||
| Voi wow, se on vieläkin vaikuttavampi. En tajunnut se oli jäähtynyt niin, ajattelin, että se oli vain vaikutus! |
|
| |||
| |||
| WOW ... Onko se vihannes öljyä tai mitä >>>>>??? LOL Very nice .. |
|
| |||
| |||
| On mineraaliöljy (hajuton ja mauton) kiitos |
|
| |||
| |||
| Vain olla varovainen, että jotkut liittimet eivät saa päällystetty öljyä, öljyn tapana suorittaa sähkö-ja lopputuloksena on ilmeisesti kuollut tietokoneeseen. Kerro meille, miten se menee ja minkälainen nopeus ja lämpötila saat sen kanssa. |
|
| |||
| |||
| Vau, mitä temps Saatko YK: n ladattu? ja ladattu?
__________________ (My Life) [Computers-Sylimikrot-XBOX360-Music-Tv-elokuvat-] College Opiskelu minun tutkinto tietojenkäsittely. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mielenkiintoista! Hyvää työtä Haluaisin nähdä hieman isompi / lähemmäs kuvia jos mahdollista