![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Ik heb net mijn afwerking ondergedompeld computer geval! Hier is enkele foto's ... Het systeem is binnen: Intel Q6600 op 3Ghz EVGA 8800GTS overclocked 4 Ga Corsair Dominator PC 8500 voeding Corsair 620w WD zwarte kaviaar 1To WD kaviaar 250 gaan. Het koelsysteem is een MagiCool Xtreme Nova 1080 (9 x 120mm ventilator) radiator en een 360 mm fan. Het is aangesloten op een Koolance PMP-450 hoog debiet pomp. meer informatie op google / site: http://sites.google.com/site/aikigicomputer/Home Laat het me weten wat je erover nadenkt ... Bedankt |
|
| |||
| |||
| Ziet er echt leuk. Good job. Ik zou zo graag dat de buitenband iets zou breken, en de onderdelen zou eigenlijk becom ondergedompeld, maar dan alleen in een ondergedompeld geval: S |
|
| |||
| |||
| Hoi, Ik ben niet zeker anderstand uw opmerking (sorry mijn Engels niet zo goed .. )maar ik gebruik zeer sterke acryl plaat te doen (waarschijnlijk veel sterke dan nodig) En alle onderdelen (met uitzondering van harde schijven, dvd-station, ...) worden ondergedompeld in de olie. Dat hoe th systeem is afgekoeld. |
|
| |||
| |||
| Oh wow, dat is nog meer indrukwekkend. Ik heb niet bewust was afgekoeld die manier, ik vond het alleen voor de ingang! |
|
| |||
| |||
| Wow ... Is dat veggie olie of wat >>>>>??? LOL Very Nice .. |
|
| |||
| |||
| Het is minerale olie (reukloos en smaakloos) bedankt |
|
| |||
| |||
| Gewoon voorzichtig zijn dat sommige van de connectoren niet krijgen bekleed in olie, de olie wont gedrag van de elektriciteit en zal resulteren in een schijnbaar dode pc. Laat ons weten hoe het gaat en welk type van de snelheid en de temperaturen krijg je mee. |
|
| |||
| |||
| Wow wat temps u krijgen op un geladen? en geladen?
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-Xbox360-Music-Tv-Films-] College Studeren voor mijn diploma in informatica. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| interessant! mooi werk i would love to see some groter / dichter foto's indien mogelijk