![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg er ferdig med min senkes datamaskinen saken! Her er noen bilder ... Systemet inne er: Intel Q6600 på 3 GHz EVGA 8800gts overclocked 4 gå Corsair Dominator pc 8500 strømforsyning Corsair 620w WD sort kaviar 1To WD kaviar 250 farten. Kjøleanlegget er en MagiCool Xtreme Nova 1080 (9 x 120mm vifte) radiator og en 360 mm vifte. Det er koblet til en Koolance PMP-450 høy flow pumpe. mer informasjon på google / site: http://sites.google.com/site/aikigicomputer/Home Fortell meg gjerne hva du synes om det ... Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser virkelig fint.
| |||
| |||
| Hei, Jeg er ikke sikker på å anderstand din kommentar (beklager min engelsk ikke så bra .. )men jeg bruker veldig sterk akryl ark å gjøre det (sannsynligvis mye sterke enn nødvendig) Og alle delene (unntatt harddrives, DVD-stasjon ...) er senkes i olje. Som hvordan den er avkjølt. |
|
| |||
| |||
| Å wow, det er enda mer imponerende. Jeg hadde ikke innse det ble avkjølt slik jeg trodde det var bare for effekt! |
|
| |||
| |||
| WOW ... Er det Veggie olje eller hva >>>>>??? LOL Very Nice .. |
|
| |||
| |||
| Det er mineralolje (odorless og smakløst) takk |
|
| |||
| |||
| Bare vær nøye med at noen av koblingene ikke blir belagt med olje, olje wont utføre elektrisitet og vil resultere i en tilsynelatende død PC. La oss få vite hvordan det går, og hvilken type fart og temperaturer du får med det. |
|
| |||
| |||
| Wow hva temps du får på un loaded? og lastet?
__________________ (My Life) [Computers-Laptops-xbox360-Music-TV-Film-] College studying for min grad i databehandling. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| interessant! nice arbeidet jeg ville elske å se noen større / tettere bilder hvis mulig