![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag avslutar min nedsänkt dator fall! Här är några bilder ... Systemet inne är: Intel Q6600 vid 3 GHz EVGA 8800gts overclocked 4 gå Corsair Dominator st 8500 nätaggregat Corsair 620w WD svart kaviar 1To WD kaviar 250 gå. Kylsystem är ett MagiCool Xtreme Nova 1080 (9 x 120mm fläkt) kylare och en 360 mm fläkt. Den är ansluten till en Koolance PMP-450 högt flöde pumpen. Mer information om google / site: http://sites.google.com/site/aikigicomputer/Home Låt mig veta vad du tycker om det ... Tack |
|
| |||
| |||
| Ser riktigt bra. Bra jobbat. Jag skulle vara så angelägen att Casing skulle bryta något, och de delar som faktiskt skulle bli nedsänkt, snarare än bara i en nedsänkt fall: S |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag är inte säker på att anderstand din kommentar (förlåt min engelska inte så bra .. )men jag använder mycket starka akryl plåt att göra det (förmodligen mycket stark än vad som behövs) Och alla delar (utom hårddiskar, dvd-enhet ...) är nedsänkt i olja. Så hur e systemet kyls. |
|
| |||
| |||
| Oh wow, det är ännu mer imponerande. Jag inte inse det kyls det sättet, jag tyckte det var bara för effekt! |
|
| |||
| |||
| Wow ... Är det veggie olja eller vad >>>>>??? LOL Very nice .. |
|
| |||
| |||
| Det är mineralolja (Luktfri och smaklös) tack |
|
| |||
| |||
| Var försiktig att vissa av de kontakterna inte blir belagda i olja, olja brukar utföra el-och kommer att resultera i ett till synes döda datorn. Låt oss veta hur det går och vilken typ av fart och temperaturer du får med det. |
|
| |||
| |||
| Wow vad temps du få på un lastad? och lastas?
__________________ (My Life) [Datorer-Laptops-Xbox360-Musik-Tv-Film-] College Studera för min examen i datoranvändning. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| intressant! Bra jobbat Jag skulle gärna vilja se några större / bättre bilder om möjligt
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kolfiber Mål / Dator / Laptop Project | CarbonFiberComputer | Cases & Power Supplies | 11 | 26 april 2009 03:40 |
| Anpassad Computer Case Made Från Plexi Glas | atthelefthandovgod | Cases & Power Supplies | 3 | 23 mars 2009 12:16 |
| Product Key på Computer Case | Elia | Windows-operativsystem | 5 | 19 januari 2008 15:14 |
| Låda | Reuben | General Hardware Chat | 7 | 16 mars 2007 09:09 |
| Desktop ATX fall dator med en AMD Athlon Thunderbird 700 CPU | curlyq | General Hardware Chat | 8 | 3 februari 2007 09:14 |
| Thread Tools | |
| |