![]() |
|
| |||
| |||
| Den Antec 900 har plads til en valgfri fan på siden panel. Skulle det suge luft ind i sagen (på GFX kort) eller blæse den ud af den sag ligesom den bageste fan gør? Når støvet rengøring, bør jeg brugte komprimeret luft til at blæse støvet ud eller en støvsuger (plastic attachment) til at suge det ud? Også jeg har et nVidia 790i Ultra Mobo. Det har ben i flere tilfælde fans herunder CPU fan. Hvordan opretter jeg den BIOS at få dem arbejde på auto? Jeg troede, jeg havde gjort det, men de er på fuld hastighed hele tiden. |
|
| |||
| |||
| hvad fans gør du i øjeblikket har, og hvilken måde er de indstillet? ive konstateret, at stort set samme antal ind og ud virker bedst, med luft i på bunden (især foran) og ud på bagsiden toppen. |
|
| |||
| |||
| Den Antec 900 leveres med fire bestand fans 3 120mm og en 200 mm. De 200mm er på toppen af sagen og suger luft ind i sagen. Der er to 120mm fans på forsiden af sagen en midtvejs at suger luft tidligere harddisken (den måde jeg har det monteret lol) og en i bunden af sucks luft på grafikkort (Jeg har 2 9800GT2's). De øvrige 120mm fan er på den øverste bagerste af sagen og blæser varm luft ud. mit dilema er at jeg ikke kan regne ud, hvis de valgfrie side fan formodes at blæse luft på GFX kort eller suge den varme luft, de slag off uden tilfældet. Lige nu, hvor denne fan ville gå er blot en udluftningsanordning ......... EDIT: Her kan du få et kig siden jeg sandsynligvis ikke beskrive det godt. http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sandsynligvis få det til at blæse i, afterall, lidt ekstra kold luft blæser på dit GFX kort og muligvis på dit NB aldrig gør ondt og du har at 200mm fan til at udtømme alle luften, så du skal være fine
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser man på det nu, har jeg spurgt mig selv det samme spørgsmål. Fordelen ved det sugende ud i siden er øget luftstrøm gennem tilfælde, især væk fra bundkort og CPU. I vil give en masse strøm, men jeg er bekymret over en backdraft fordi det 120mm i ryggen ville have en vanskelig tid at skubbe alt det luft ud af bagsiden. You're hovedsagelig skubbe luft i hvert enkelt område undtagen 120mm i ryggen. Ikke et stort scenario. Jeg tror, at 200mm trækker luft ind, jeg er ikke sikker på om dette skønt. Jeg har bemærket en masse støv på mit tomme fan stikket på siden, så det ser ud som om det er tilfældet. Du opretter en dejlig tunnel gennem front, men en gang, at 200mm på toppen får i blandingen, det begynder at presse luft i, og sidelæns off bundkortet og HSF, og at messer det hele op og giver utilstrækkelig Northbridge afkøling. Hvis du sørger for at gøre lidt eksperimenteren installere 200mm op og ned og få den til at blæse ud toppen, tilføj derefter 120mm på den side, der peger i. På den måde har du de to i front og en på siden blæser i retning af grafikkortet og derefter 120mm på bagsiden og 200mm trække luft ud. Dette skulle også give en masse bedre køling til CPU. Den 200mm og 120mm vil håndtere trække luft omkring CPU og grafikkort, henholdsvis. Hvis du ikke sørger for at rod med at montere den side 120mm, så det stinker, at luften ud. Derefter 120mm i back vil gøre sit afkøling job og til siden 120mm vil hjælpe pull resten gennem tilfældet, samt behandle alle luften den 200mm oven skubber i. Også altid bruge komprimeret luft. Tomrum kan holde statisk afgifter.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Synes mærkeligt, at de 200mm ville blæse ind med det at være øverst på bagsiden (hvor al den varme luft går) så jeg vil gøre, hvad kulstof sagt, skifte 200mm runde så det blæser ud, derefter montere fan til flow i. |
|
| |||
| |||
| Ja, det altid slog mig som weird såvel., Men det (de 200mm) afgjort sucks i. Jeg vil prøve at Carbon, altså hvis jeg kan komme til skruerne på 200 uden at tage alt andet ud ........ hvis det viser sig, jeg er nødt til at træffe de MoBo ud for at installere denne køligere derefter det omstridte. Ikke har læst disse instruktioner endnu. Alle tanker om BIOS kontrolleret hastighed af fans / I kan linke dig med at downloade den manual eller kopi indsætte relevante dele, hvis du har tid til at se på det .... Edit: Heck, hvis jeg har til at træffe de MoBo ud for at installere CPU køler det tomrum / komprimeret luft Spørgsmålet er diskussionsemne. Jeg tager bare sætte dang tomme tilfældet i opvaskemaskine lol. |
|
| |||
| |||
| Godt det ikke er omstridte. Jeg er nødt til at træffe de MoBo ud. Intet er nogensinde simpelt er det? |
|
| |||
| |||
| Jeg hader dig Carbon. Du vil ikke tro, hvad en nutroll det var at tage toppen og toppen fan off uden at bryde noget. Mangler information om den BIOS kontrollerede fans, jeg tror jeg skal indstille to exaust fans på højt og de tre indtag fans på lavt og ikke bruge MoBo til at kontrollere dem, før jeg kan lære nok til at gøre det. Udstødningssystemet fans vil ikke kun nødt til at "bekæmpe" de tre indtag fans, men de er også nødt til at fjerne det drejer sig om den varme, der genereres ved CPU køler fans, og de to fans i mine to GFX kort. Hvis de trækker mere luft end den indtag fans generere det bør ikke være noget problem enten som de vil blot suge ekstra luft tidligere indtaget fans forårsager dem til at dreje hurtigere uden at bruge mere magt; IE generere mere varme ved at bruge mere elektricitet. EDIT: Eller i det mindste at lyder godt for mig. |
|
| |||
| |||
| Godt at se dig forstået, hvad jeg mente, jeg var en lille verbose. Jeg har ikke engang tænke på at gøre den variabel hastighed ting, der skal fungere godt, og hvis det er højere du ret i, at det vil trække luft gennem fald en hel del lettere på grund af pres ligevægt og uanset hastighed udstoedningssystem fans kan håndtere naturligt. Jeg føler din smerte, jeg absolut hader at tage bundkortet ud på denne sag. Jeg elskede det i første omgang, men manden, jeg vil hellere have noget i retning af en P182 eller et Lian-Li med et bundkort bakken.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Need Help Vælge sag! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster haf RC-932 | xactly | Cases & Strømforsyninger | 15 | 22 marts 2009 23:20 |
| Video Card RAM - laptop skærmkort sutte | elioenai | Grafikkort & Monitors | 3 | 15 marts 2009 14:49 |
| CM 590 vs CM 690 vs Antec 300 | icu222much | Cases & Strømforsyninger | 1 | 16 august 2008 05:51 |
| Ting at sutte om din bolig | Jimmy Hat | Off Topic Discussion | 16 | 4 april 2008 19:11 |
| Antec Sonata II | curlykale | Cases & Strømforsyninger | 5 | 3 april 2008 16:17 |
| Thread Tools | |
| |