vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Kotelot & Virtalähteet

Register

Suck tai Blow? Antec 900 .....

Reply

Thread Tools
Old 19. Sep 2008, 14:46
Rahoittajien ryhmän

Default Suck tai Blow? Antec 900 .....

The Antec 900 on paikka valinnainen tuulettimen puolella paneeli. Pitäisikö imeä ilmaa tapauksessa (kiinni GFX kortit) tai puhaltaa se ulos tapauksessa kuten taka tuuletin ei? Kun pöly puhdistus, minun pitäisi käyttää paineilmalla puhaltaa pölyn tai pölynimureiden (muovista liitetiedostona) imemään sitä?

Myös minulla on nVidia 790i Ultra Mobo. Se on nastat useita tapauksessa fanit myös CPU fan. Miten määritän BIOS ne työtä auto? Luulin, että olisimme tehneet näin, mutta ne ovat täyttä vauhtia koko ajan.
Old 19. Sep 2008, 15:04
Jäsen

mitä fanit sinulla tällä hetkellä on, ja miten ne asettaa?
ive totesi, että suunnilleen sama määrä ja ulos toimii parhaiten, ja ilman alareunassa (pääasiassa edessä) ja toteaa, että takaisin alkuun.
Old 19. Sep 2008, 15:10
Rahoittajien ryhmän

The Antec 900 on varustettu neljällä varastossa fanit 3 120mm ja 200 mm. The 200mm on päällä tapauksen ja imee ilmaa tapauksessa. On olemassa kaksi 120mm tuulettimet on edessä, jos jokin puolivälissä että imee ilmaa viime kovalevy (tapa minulla on se asennetaan lol) ja yksi alareunassa on imee ilmaa kiinni grafiikkasovitinta (i on 2 9800GT2's). Muut 120mm tuuletin on yläkiinnityspisteeseen takana tapauksen ja puhaltaa kuuman ilman ulos. minun dilema on se, että en voi selvittää, jos vapaaehtoinen puolella tuuletin on tarkoitus puhaltaa ilmaa kiinni GFX kortteja tai imeskellä kuuman ilman ne purkaa ulkopuolella tapauksessa. Juuri nyt, jos se tuuletin menisi vain ilmareiät .........

EDIT: Täällä voit saada katsoa koska minulla ei todennäköisesti kuvata hyvin. http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900
Old 19. Sep 2008, 15:23
Rahoittajien ryhmän

Olen luultavasti saada se tupsahtaa, afterall, vähän ylimääräistä viileä ilma puhaltaa onto your GFX-kortti ja mahdollisesti onto your Huom koskaan sattuu ja sinulla on, että 200mm tuuletin pakojärjestelmien kaikki ilma, joten olisi hienoa

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 19. Sep 2008, 15:34
Rahoittajien ryhmän

Kun tarkastellaan sitä nyt, Olen kysynyt itseltäni saman kysymyksen.

Se etu, että se imee pois puolella on lisääntynyt ilmavirran kautta tapauksessa erityisesti pois emolevyn ja suorittimen. Tässä olisi paljon virtaa, mutta olen huolissani noin backdraft koska se 120mm ja takana olisi vaikeaa aikaa työntää kaikki ilma ulos takaisin. You're lähinnä työntää ilmaa joka ikinen alueella lukuun ottamatta 120mm ja takana. Ei suuri skenaario.

Mielestäni 200mm kiinnittää ilmaa, en ole varma tästä vaikka. Olen huomannut paljon pölyä minun tyhjä tuuletin socket puolella, niin näyttää siltä, että on tapahtunut. Olet luomassa mukavaa tunnelin kautta edessä, mutta kun tämä 200mm päälle pääsee sekoituksen se alkaa työntää ilmaa, ja sivuttain pois emolevyn ja HSF, ja että messes se kaikki ylös ja tarjoaa riittämätön Northbridge jäähdytykseen.

Jos hoito tehdä vähän kokeiluja, asenna 200mm ylösalaisin ja se räjäyttää alkuun, lisää sitten 120mm sivusta kohti tuumaa Näin sinulla on kaksi edessä ja yksi sivusta puhaltaa kohti grafiikkakorttiin ja sitten 120mm takaisin ja 200mm vetämällä ilmaa ulos. Tämä olisi myös paljon paremmin jäähtymään suorittimen. The 200mm ja 120mm käsittelevät vetämällä ilmaa noin suorittimen ja näytönohjainten kanssa.

Jos et huolehdi siitä sotkusta kanssa, kiinnitä puolella 120mm niin, että se on perseestä, että ilma ulos. Sitten 120mm takaosassa tekee jäähdytys työpaikkojen ja sivuille 120mm auttaa vetämään loput kautta tapauksessa sekä käsitellä kaikki ilma on 200mm päälle työntää sisään

Myös aina käyttää paineilmalla. Tyhjiön voi olla staattinen maksuja.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 19. Sep 2008, 15:41
Rahoittajien ryhmän

Outoa, että 200mm olisi puhaltaa yhteen sen yläosassa on takaisin (jos kaikki kuumaa ilmaa menee) niin haluaisin tehdä, mitä hiililuku sanoi, kytke 200mm kierroksella niin se puhaltaa ulos, sitten asentaa puhaltimen virrata sisään
Old 19. Sep 2008, 15:59
Rahoittajien ryhmän

Joo, se on aina mielestäni outo samoin., Mutta sitä (200mm) ehdottomasti imee sisään

I'll kokeilla että Carbon, että jos voin saada ruuvit on 200 ottamatta kaikki muu pois ........ jos käy ilmi, olen ottamaan MoBo tarkoitus asentaa tämän cooler sitten se on kiistanalainen kysymys. Ole lukenut ohjeet vielä.

Kaikki ajatukset BIOS valvotaan nopeus faneille / Voin linkkiä sinulle lataamisen manuaalinen tai kopioi liitä olennaisia osia, jos sinulla on aika tarkastella sitä ....

Edit: helkutti, jos olen ottamaan MoBo ulos asentaa CPU cooler tyhjiö / paineilmalla kysymys on kiistanalainen. Otan vain asettaa dang tyhjä kyse astianpesukone lol.
Old 19. Sep 2008, 16:25
Rahoittajien ryhmän

No se ei ole kiistanalainen kysymys. Minun on otettava MoBo ulos. Mikään ei ole koskaan yksinkertaista se on?
Old 19. Sep 2008, 19:11
Rahoittajien ryhmän

Vihaan sinua Carbon. Et usko, mitä nutroll se oli ottaa alkuun ja alkuun tuuletin pois rikkomatta mitään.

Puuttuu tietoa BIOS valvotaan fanit, mielestäni aion asettaa kahden exaust tuulettimet High ja kolme saanti fanit matala-ja ei käytä MoBo valvoa niitä, kunnes voin oppia riitä siihen. Pakoputken fanit eivät on vain "taistelua" kolmen saanti fanit, mutta niillä on myös päästä eroon tapauksessa syntyvä lämpö on CPU cooler fanit ja kaksi faneja minun kaksi GFX kortteja. Jos ne kiinnittää enemmän ilmaa kuin saanti puhaltimet tuottavat, että pitäisi olla mitään ongelmia, koska ne vain imevät lisäkustannuksia ilman viime saanti fanit aiheuttavat ne pyörivät nopeammin ilman enemmän valtaa; IE tuottavan enemmän lämmitys käyttämällä enemmän sähköä.

EDIT: Tai ainakin se kuulostaa hyvältä minusta.
Old 19. Sep 2008, 21:04
Rahoittajien ryhmän

Hyvä nähdä sinua ymmärtänyt mitä tarkoitin, olin hieman verbose. En edes ajatella tekevät nopeussäätöisten tavaraa, jonka pitäisi toimia hyvin, ja jos se on suurempi olet oikeassa siinä, että saat vetää ilmaa kautta tapauksessa paljon helpompi johtuu painostuksesta tasapainolle ja millä nopeudella pakojärjestelmässä fanit voivat käsitellä luonnollisesti.

Minusta teidän tuskaa, olen täysin vihata ottaen emolevyn ulos tässä asiassa. I loved it ensimmäisessä mutta ihminen, en halua olla jotain kuin P182 tai Lian-Li kanssa emolevy paperilokeroon.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Need Help Valintana asia! - Antec P180 vs Antec 900 vs CoolerMaster Haf RC-932 xactly Kotelot & Virtalähteet 15 22. Maaliskuu 2009 23:20
Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät elioenai Graphics Cards & Näytöt 3 15. Maaliskuu 2009 14:49
CM 590 vs CM 690 vs Antec 300 icu222much Kotelot & Virtalähteet 1 16th Aug 2008 05:51
Asioita, jotka imevät sinulle talon huoneistojen Jimmy Hat Off Topic Discussion 16 4. Huhtikuu 2008 19:11
Antec Sonata II curlykale Kotelot & Virtalähteet 5 3. Huhtikuu 2008 16:17
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.