![]() |
|
| |||
| |||
| De Antec 900 is een plaats voor een optionele fan op de zijkant. Mocht het zuigen lucht in de zaak (op de gfx kaarten) of blow it out van de zaak als de achterste ventilator doet? Wanneer stof reinigen, moet ik gebruikte gecomprimeerde lucht blaast het stof of een stofzuiger (plastic koppelingseisen) aan suck it out? Ook heb ik een nVidia 790i Ultra mobo. Het heeft pinnen voor meerdere ventilatoren geval met inbegrip van de CPU fan. Hoe stel ik de BIOS te laten werken op de auto? Ik dacht dat ik dat had gedaan, maar ze worden op volle snelheid de hele tijd. |
|
| |||
| |||
| wat fans heb je momenteel hebben, en die manier zijn ze? ive gevonden die ongeveer hetzelfde aantal in en uit het beste werkt, met de lucht in op de bodem (vooral vooraan) en op de achterkant bovenaan. |
|
| |||
| |||
| De Antec 900 wordt geleverd met vier voorraad ventilatoren 3 120mm en een 200 mm. De 200mm is op de top van de zaak en zuigt lucht in de zaak. Er zijn twee 120mm fans aan de voorkant van de zaak een halverwege dat zuigt de lucht langs de harde schijf (de manier waarop ik het heb gemonteerd lol) en een aan de onderkant het zuigt de lucht op de grafische kaarten (i have 2 9800GT2's). De andere 120mm ventilator aan de bovenkant de achterzijde van de zaak en blaast de warme lucht uit. mijn dilema is dat ik niet kan achterhalen wanneer de optionele zijde ventilator te blazen lucht op de gfx kaarten of zuigen de warme lucht die zij afstuiven buiten de zaak. Op dit moment waar die fan zou gaan is gewoon een vent ......... EDIT: Hier kunt u een kijkje, omdat ik waarschijnlijk niet goed beschrijven. http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik zou waarschijnlijk krijgen te blazen in Afterall, een beetje extra koele lucht blazen op je gfx kaart en eventueel op uw NB nooit pijn doet en je hebt dat 200mm ventilator voor alle uitlaatgassen de lucht, dus je moet wel goed
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kijkend naar het nu, heb ik gevraagd mij dezelfde vraag. Het voordeel van het zuigen aan de zijkant is toegenomen luchtstroom via de zaak, vooral uit de buurt van het moederbord en de CPU. In zou leveren veel stroom, maar ik ben bezorgd over een backdraft want dat 120mm in de rug zou hebben een moeilijke tijd duwen dat alle lucht uit de achterkant. U bent wezen duwen lucht in elk gebied, behalve de 120 mm in de rug. Niet een geweldig scenario. Ik denk dat de 200mm vestigt de lucht in, ik ben niet zeker over deze wel. Ik heb gemerkt veel stof op mijn lege ventilator aansluiting aan de zijkant, zodat het lijkt alsof dat het geval is. Je maakt een mooie tunnel door de voordeur, maar zodra dat 200mm bovenop krijgt in de mix, het begint duwen de lucht in, en zijwaarts uit het moederbord en HSF, en dat het allemaal messes up en biedt onvoldoende Northbridge koeling. Als u de zorg te doen een beetje experimenteren, het installeren van de 200mm ondersteboven en laat dit klap uit de top, voeg vervolgens de 120mm aan de kant wijst inch Op die manier heb je de twee aan de voorkant en een aan de zijkant blaast richting de grafische kaart en dan de 120mm en 200mm op terug te trekken uit de lucht. Dit moet ook een veel betere koeling van de CPU. De 200mm en 120mm zullen behandelen trekken de lucht rond de CPU en grafische kaarten, respectievelijk. Als u geen zorg te rotzooien met dat mount de zijde 120mm zodat hij zuigt die lucht. Dan is de 120mm in de rug zal zijn koeling baan en de zijkant 120mm zal helpen trekken van de rest door middel van het geval, alsook met alle lucht de 200mm boven duwt inch Ook altijd gebruik maken van samengeperste lucht. Vacuums kan statische lasten.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Lijkt vreemd dat de 200mm zou blazen met dien aan de bovenkant aan de achterkant (waar alle warme lucht gaat) dus ik zou doen wat koolstof gezegd, zet u de 200mm ronde dus het klappen uit, dan monteer de ventilator voor stroom inch |
|
| |||
| |||
| Ja, hij sloeg me altijd als vreemd ook., Maar het (de 200mm) zeker klote inch Ik zal proberen dat Carbon, dat is als ik het kan krijgen om de schroeven op de 200 zonder rekening te houden met alles erop ........ als blijkt dat ik heb om het mobo te installeren van deze koeler dan is het een betwistbaar punt. Niet hebben gelezen dat deze nog niet. Elke gedachten over de BIOS-gecontroleerde snelheid van de fans / Ik kan met een link die je download van de handleiding, of kopieer plak de relevante delen als u een tijd om te kijken .... Edit: Heck, Als ik om het mobo te installeren van de CPU-koeler de stofzuiger / gecomprimeerde lucht vraag is betwistbaar. Ik kom net de dang lege geval in de vaatwasser lol. |
|
| |||
| |||
| Nou het is niet een betwistbaar punt. Ik heb om de mobo uit. Niets is ooit eenvoudig is het? |
|
| |||
| |||
| Ik haat je Carbon. Je zal niet geloven wat een nutroll was om de top en de top fan af zonder iets te breken. Ontbreekt informatie over de BIOS-gecontroleerde fans, ik denk dat ik om de twee exaust fans op Hoog en de drie intake fans op lage en geen gebruik maken van de mobo om ze onder controle te kunnen leren totdat ik genoeg te doen. De afzuigventilatoren zal niet alleen moeten "vechten" de drie intake fans, maar ze hebben ook te ontdoen het geval van de warmte die door de CPU-koeler fans en de twee fans in mijn twee gfx kaarten. Als ze trekken meer lucht dan de intake fans genereren dat mag geen probleem zijn als ze alleen zuigen de extra lucht verleden de intake fans waardoor ze sneller te draaien zonder gebruik te maken van meer macht, dat wil zeggen het genereren van meer verwarming met behulp van meer elektriciteit. EDIT: Of tenminste, dat klinkt goed voor mij. |
|
| |||
| |||
| Goed je te zien te begrijpen wat ik bedoel, ik was een beetje verbose. Ik heb niet eens nadenken over het doen van de variabele snelheid spul, dat moet goed werken, en als het hoger u hebt gelijk dat je trek lucht in het geval een stuk gemakkelijker als gevolg van druk-evenwicht en aan welke snelheid de afzuigventilatoren kan handvat natuurlijk. Ik voel je pijn, ik absoluut een hekel aan het nemen van het moederbord op deze zaak. Ik hield het op het eerste, maar man, ik heb liever iets als een P182 of een Lian-Li met een moederbord tray.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |