![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg mener dette er en god idé, og jeg vil gerne gøre det, hvad gør jer tænke over det? mener jeg ser på de temps!
| |||
| |||
| AAW, jeg ikke har et luftkonditioneringsanlæg i edb-lokalet. Jeg ønskede at prøve det!
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville ønske, jeg havde en luftkonditioneringsanlægget nu!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har aircondition, men det er en fuldt udbygget vægmonteret enhed (med en anden enhed monteret på en væg uden), så jeg kan ikke gøre det enten
| |||
| |||
| Jeg synes du skal prøve! |
|
| |||
| |||
| måske |
|
| |||
| |||
| Ikke sikker på, at forældrene vil være alt for imponerede skønt! |
|
| |||
| |||
| nej, jeg tror ikke, de vil, ligesom det også ville få ganske kølig på mit værelse, da der ikke er en bekvem cirkulære afsætningsområde for den kolde luft (det er en lang bar) det er lidt ligesom denne: så det bliver hårdt for at få den tilsluttet et rør, og så er det op på min væg af loftet, så det ville være irriterende med en pipe dangling ned hele mit værelse til min pc. |
|
| |||
| |||
| Også dårlig jeg dont have et luftkonditioneringsanlæg til mit værelse enten .... Jeg kunne bare vende luft om til 50 * for den centrale luft så det altid bliver på ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er det sjoveste og bedste, jeg nogensinde har set involverer en computer ![]() !
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Super høj temp? | computeruler | CPU, bundkort og RAM | 8 | 27 april 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Grafikkort & Monitors | 5 | 22 marts 2008 13:21 |
| Britians Hurtigste Super Computer | CallumUK | General Hardware Chat | 3 | 8 februar 2008 13:37 |
| Super hot laptop | Xao | Laptops, Mobiles & PDA'er | 3 | 14 januar 2008 08:32 |
| Super audio grabber 3,0 problem? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18th Dec 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |