![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen vilpittömästi sitä mieltä, että tämä on hyvä ajatus, ja haluan tehdä sen mitä te ajatella sitä? Tarkoitan tarkastella niitä temps!
| |||
| |||
| Aww, minulla ei ole ilmastointijärjestelmää vuonna tietokone huoneessa. Halusin kokeilla sitä!
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toivoisin oli ilmastointi nyt!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on ilmastointi, mutta se on täysin toimiva seinälle yksikön (toinen yksikkö asennetaan seinään ulkopuolella) niin en voi tehdä sitä joko
| |||
| |||
| Minusta teidän pitäisi yrittää! |
|
| |||
| |||
| ehkä |
|
| |||
| |||
| Ole varma vanhemmat olisi liian vaikuttunut vaikka! |
|
| |||
| |||
| ei, en usko, että ne olisivat myös se saisi melko kolea omassa huoneessa, sillä ei ole mukava pyöreä myyntikanavina kylmää ilmaa (se on pitkä bar) it's a bit tältä: joten sitä on vaikea saada sen yhteydessä putki, ja se on jopa minun seinään, jonka enimmäismäärä, joten olisi ärsyttävää ottaa piippua epävarmuudessa alas koko minun tilaa minun PC. |
|
| |||
| |||
| liian huono i dont on ilmastointi minun huone joko .... Voisin vain kääntää ilmaan 50 * Tätä Keski-ilmaa niin se on aina jää ..... |
|
| |||
| |||
| Tämä on hauskin ja parasta, mitä olen koskaan nähnyt, joissa tietokone ![]() !
__________________ "Miksi he [PS3 Slim] kiinni UFO laskeutunut suorakulmion etsiä" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Super korkea lämpötila? | computeruler | CPUs, Emolevyt & RAM | 8 | 27th Apr 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 22. Maaliskuu 2008 13:21 |
| Britians Nopein Super Tietokoneet | CallumUK | Rautatavaran Chat | 3 | 8th Feb 2008 13:37 |
| Super kuuma kannettava tietokone | Xao | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 14. Jan 2008 08:32 |
| Super Audio Grabber 3.0 ongelma? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18. Joulukuu 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |