![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk eerlijk gezegd is dit een goed idee en ik wil het doen wat doen jullie er goed over nadenkt? Ik bedoel kijk naar de temps!
| |||
| |||
| Aww, ik heb geen airco in de computer kamer. Ik wilde proberen dat!
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wou dat ik had een airconditioner nu!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik heb airconditioning, maar het is een volwaardig wandmontage-eenheid (met een andere eenheid gemonteerd op een muur buiten) dus ik kan ook niet doen
| |||
| |||
| Ik vind dat je moet proberen! |
|
| |||
| |||
| misschien |
|
| |||
| |||
| Niet zeker van de ouders zou ook al onder de indruk zijn! |
|
| |||
| |||
| nee, ik denk niet dat ze zou het ook zou krijgen vrij koud in mijn kamer, want er is niet een handige circulaire uitlaatklep voor de koude lucht (het is een lange bar) is het een beetje als volgt uit: dus het zal moeilijk zijn om het te krijgen aangesloten op een pijp, en het is op mijn muur door het plafond, dus het zou vervelend zijn, met een pijp dangling down in mijn kamer op mijn PC. |
|
| |||
| |||
| too bad I dont hebben een airconditioner voor mijn kamer, hetzij .... Ik kon gewoon weer de lucht op tot 50 * voor de centrale lucht zodat het altijd blijft ..... |
|
| |||
| |||
| Dat is de grappigste en beste wat ik ooit heb gezien met een computer ![]() !
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Super hoge temp? | computeruler | CPUs, Moederborden & RAM | 8 | 27 apr 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT Super + 1GB | d0od | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 22 mrt 2008 13:21 |
| Britians Snelste Super Computer | CallumUK | Algemeen Hardware Chat | 3 | 8 feb 2008 13:37 |
| Super hete laptop | XAO | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 14 Jan 2008 08:32 |
| Super audio grabber 3,0 probleem? | speed101 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 18 dec 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |