![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| jeg ærlig tror dette er en god idé og jeg vil gjøre det hva dere synes om den? Jeg mener, se på temps!
| |||
| |||
| Aww, jeg har ikke et klimaanlegg i datamaskinen rom. Jeg ønsket å prøve det!
__________________ HI:) |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg skulle ønske jeg hadde et klimaanlegg nå!
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg har luftkondisjonering, men det er en full fledged veggmontert enhet (med en annen enhet montert på veggen utenfor), så jeg kan ikke gjøre det heller
| |||
| |||
| Jeg tror du bør prøve! |
|
| |||
| |||
| kanskje |
|
| |||
| |||
| Ikke at foreldrene ville bli for imponert though! |
|
| |||
| |||
| Nei, jeg tror ikke de ville, også det ville bli ganske kaldt på rommet mitt, så det er ikke et praktisk sirkulære utløp for kald luft (det er en lang bar) det er litt som dette: så det vil være vanskelig å få koblet til en pipe, og det er opp på veggen ved taket, så det ville være irriterende å ha en pipe dingler ned hele rommet mitt til PC-en. |
|
| |||
| |||
| Synd jeg dont har klimaanlegg på rommet mitt heller .... Jeg kunne bare slå luften til 50 * for sentrale luft slik at den alltid holder seg på ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er den morsomste og beste jeg noensinne har sett med en datamaskin ![]() !
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Super høy temp? | computeruler | CPUer, Hovedkort & RAM | 8 | 27 april 2008 08:30 |
| Hmm ... 8500GT super + 1GB | d0od | Kabinetter & Skjermer | 5 | 22 mars 2008 13:21 |
| Britians Raskest Super Computer | CallumUK | General Hardware Chat | 3 | 8 februar 2008 13:37 |
| Super hot laptop | Xao | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 3 | 14 januar 2008 08:32 |
| Super Audio grabben 3,0 problem? | speed101 | General Software Chat | 2 | 18 desember 2007 08:39 |
| Thread Tools | |
| |