![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
jag uppriktigt tror att det är en bra idé och jag vill göra det vad ni killar tycker om det? Jag menar titta på temps!
|
|||
|
|||
|
Aww, jag har ingen luftkonditionering i datorn rum.
Jag ville prova det!
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag önskar att jag hade en luftkonditioneringsanläggning nu!
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag har luftkonditionering, men det är ett fullfjädrat Väggmonterade enhet (med en annan enhet som monteras på en vägg utanför) så jag kan inte göra det heller
|
|||
|
|||
|
Jag tycker du ska prova!
|
|
|
|||
|
|||
|
kanske
|
|
|
|||
|
|||
|
Inte säker på att föräldrarna skulle vara alltför imponerad ändå!
|
|
|
|||
|
|||
|
nej, jag tror inte att de skulle, även det skulle bli ganska kyligt i mitt rum, eftersom det inte är ett bekvämt cirkulärt utlopp för kall luft (det är en lång bar) så är det lite så här:
så det blir svårt att få den kopplad till ett rör, och det är på min vägg med tak, så skulle det vara irriterande med en pipa dinglar ner hela mitt rum på min dator.
|
|
|
|||
|
|||
|
Synd att jag inte har en luftkonditionering för mitt rum antingen .... Jag kunde bara vända sig i luften på 50 * för den centrala luft så den alltid stannar på .....
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Det är det roligaste och bästa jag någonsin sett innefattar en dator
![]() !